Terminal
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE | 
|---|---|---|---|---|
| 013-2051 | 1 | 9Z | 4 | 98291 | 
| 6899C | 2 | CX | 4 | 12615 | 
| 013-2051-68-9 | 2 | CX | 4 | 98291 | 
| 3-1521-101-P2 | 2 | CX | 4 | 83309 | 
| ST-250L4-SILVER | 9 | CX | 4 | 98291 | 
| 54-496-000 | 2 | CX | 2 | 08742 | 
| 013-2051-000-479 | 9 | CX | 5 | 98291 | 
| 013-2051-599 | 9 | SB | 5 | 98291 | 
| 013-2051 | 1 | 9Z | 4 | 98291 | 
| 6899C | 2 | CX | 4 | 12615 | 
| 013-2051-68-9 | 2 | CX | 4 | 98291 | 
| 3-1521-101-P2 | 2 | CX | 4 | 83309 | 
| 54-496-000 | 2 | CX | 2 | 08742 | 
| ST-250L4-SILVER | 9 | CX | 4 | 98291 | 
| 013-2051-000-479 | 9 | CX | 5 | 98291 | 
| 013-2051-599 | 9 | SB | 5 | 98291 | 
| קוד | הגדרה | 
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. | 
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. | 
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. | 
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). | 
| SV | מוצר שמיש | 
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. | 
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |