מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
011-1018 | 2 | CX | 4 | 98291 |
850056-05 | 2 | CX | 1 | 80249 |
10322877 | 2 | CX | 1 | 18876 |
82-1015-P3-101 | 2 | CX | F | 91967 |
011-1018-479 | 2 | CX | F | 98291 |
2554B | 2 | CX | F | 12615 |
1110-51-05-19 | 2 | CX | F | 18310 |
1657-9-4 | 2 | CX | F | 21355 |
PC95001-25 | 2 | CX | B | 09344 |
FTSM3 | 9 | CX | 4 | 98291 |
SFU-8 | 9 | CX | F | 04013 |
82-1015-P3-101 | 9 | CX | F | 83330 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |