מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
0102-012 | 2 | KE | 2 | 88379 |
79NE048 | 2 | ZZ | 5 | 019L2 |
1068365-1 | 2 | ZZ | 5 | 59364 |
185751 | 2 | XX | X | 06848 |
9175747 | 2 | XX | X | 18876 |
195082-1 | 2 | XX | X | 37695 |
69863-1 | 2 | XX | X | 73030 |
1JA2948H16 | 2 | XX | X | 79500 |
1JA2948H16 | 2 | XX | X | 97942 |
CP10-3-2-4 | 9 | XX | X | 02550 |
75NE048 | 9 | ZZ | 5 | 72962 |
79NE048 | 9 | XX | X | 72962 |
1068365-1 | 9 | XX | X | 77068 |
8200192-1 | 9 | 9Z | 5 | 49671 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |