מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
0085-018 | 2 | TX | 1 | 50027 |
14072267-6 | 2 | ZF | 5 | FAQ15 |
SNC5404W-10 | 2 | TX | 6 | 01295 |
DM5404W/883 | 2 | TX | 6 | 27014 |
14072267-6 | 9 | ZF | 5 | F6151 |
0085-018 | 2 | TX | 1 | 50027 |
14072267-6 | 2 | ZF | 5 | FAQ15 |
SNC5404W-10 | 2 | TX | 6 | 01295 |
DM5404W/883 | 2 | TX | 6 | 27014 |
14072267-6 | 9 | ZF | 5 | F6151 |
0085-018 | 2 | TX | 1 | 50027 |
14072267-6 | 2 | ZF | 5 | FAQ15 |
DM5404W/883 | 2 | TX | 6 | 27014 |
SNC5404W-10 | 2 | TX | 6 | 01295 |
14072267-6 | 9 | ZF | 5 | F6151 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |