מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
805229-1 | 2 | TU | 2 | 64547 |
CM41004073 | 2 | SU | 5 | 88818 |
CTH8DK1-1423 | 2 | ZZ | 5 | 99932 |
805229-1 | 9 | SU | 2 | 70210 |
008-311-11 | 9 | TU | 5 | 92703 |
008-311-11 | 9 | TU | 5 | 99743 |
805229-1 | 2 | TU | 2 | 64547 |
CM41004073 | 2 | SU | 5 | 88818 |
CTH8DK1-1423 | 2 | ZZ | 5 | 99932 |
008-311-11 | 9 | TU | 5 | 92703 |
008-311-11 | 9 | TU | 5 | 99743 |
805229-1 | 9 | SU | 2 | 70210 |
805229-1 | 2 | TU | 2 | 64547 |
CM41004073 | 2 | SU | 5 | 88818 |
CTH8DK1-1423 | 2 | ZZ | 5 | 99932 |
008-311-11 | 9 | TU | 5 | 92703 |
008-311-11 | 9 | TU | 5 | 99743 |
805229-1 | 9 | SU | 2 | 70210 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |