מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
064-13814C | 2 | 9Z | 6 | 66935 |
005418321 ITEM 82 | 2 | ZK | 2 | K2516 |
005418321/82 | 2 | ZK | 2 | K2516 |
376L602/AE902/82 | 2 | ZK | 2 | U2692 |
376L602/AE902 ITEM 82 | 2 | ZK | 2 | U2692 |
64-13814C | 2 | ZK | 2 | U2692 |
064-13814 | 2 | ZK | 4 | U2692 |
064-13814-000 | 2 | ZK | 4 | U2692 |
064-13814C | 2 | ZK | 4 | U2692 |
64-13814 | 2 | ZK | 4 | U2692 |
S612/86 | 2 | ZK | 4 | U2692 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |