מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
0049463 | 2 | CX | 2 | 89926 |
6230176 | 1 | CX | 1 | 19207 |
5271371 | 2 | CX | 4 | 77060 |
23A51322 | 2 | XX | X | 23382 |
A278594B | 2 | CX | 5 | 19207 |
049463 | 2 | CX | 5 | 89926 |
A31056X | 9 | XX | X | 65282 |
100SL24 | 2 | XX | X | 45152 |
9081 | 2 | XX | X | 78977 |
507055 | 2 | PA | 5 | 21450 |
50937 | 9 | CX | 5 | 81263 |
HA50937 | 9 | CX | 5 | 81263 |
507055 | 9 | XX | X | 75175 |
100SL24 | 1 | ZZ | 5 | 75Q65 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |