דגם או מק"ט: 8T9577
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 4310-01-606-3991 | Air Compressor Cover |
NSN 4720-01-606-8732 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4720-01-606-8733 | Preformed Hose |
NSN 4730-01-606-8734 | Hose Elbow |
NSN 4730-01-606-8735 | Hose To Boss Straight Adapter |
NSN 4720-01-606-8737 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4730-01-609-8323 | Pipe To Hose Straight Adapter |
NSN 4720-01-609-8332 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4730-01-609-8334 | Pipe Reducer |
NSN 5365-01-609-8379 | Sleeve Spacer |
NSN 4720-01-609-8383 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4730-01-609-9515 | Pipe To Hose Straight Adapter |
NSN 4820-01-609-9554 | Ball Valve |
NSN 4720-01-609-9583 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4720-01-610-0275 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 5950-01-610-0299 | Electrical Coil |
NSN 4310-01-610-2561 | Reciprocating Compressor Unit |
NSN 5340-01-610-2566 | Access Cover |
NSN 2510-01-610-2573 | Mounting Plate |
NSN 5340-01-610-2578 | Access Cover |
NSN 5340-01-610-2916 | Angle Bracket |
NSN 5340-01-610-2947 | Mounting Plate |
NSN 2590-01-610-2980 | Hydraulic Accumulator |
NSN 2530-01-610-3068 | Pressure Tank |
NSN 5305-01-610-3449 | Machine Screw |
NSN 5340-01-610-3452 | Retaining Strap |
NSN 5331-01-610-3456 | O-ring |
NSN 5306-01-610-3458 | Machine Bolt |
NSN 5340-01-610-3461 | Mounting Bracket |
NSN 4730-01-610-3470 | Tube To Boss Straight Adapter |
NSN 5331-01-610-4178 | O-ring |
NSN 5315-01-610-4183 | Headless Straight Pin |
NSN 5315-01-610-4187 | Headless Straight Pin |
NSN 5306-01-610-4191 | Machine Bolt |
NSN 3020-01-610-5515 | Spur Gear |
מוצר נפט או סינתטי בעל תכונות נשיאת מטען, שהוכן במיוחד לשימון גלגלי שיניים מסוגים שונים, כגון גלגלי שיניים תולעים, גלגלי שיניים מסוג שיפוע ספירלי, הילוכים היפואידים, תיבות הילוכים וכדומה.
האריזה תתבצע כדי לעמוד בדרישות בדיקת הביצועים של astm-d4169, מחזור הפצה 18, רמת אבטחה 1.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.
דרישות מיוחדות.
הגנה פיזית.
Lubricating Oils With Or Without Additives, Nesoi
Petroleum Products, Other
Petroleum Oils & Oils From Bituminous Minerals (other Than Crude), and Productds Therefrom Containing 70% (by Wt) Or More Of These Oils, Nes
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
דלקים ושמנים, כולל דלק וחומרי סיכה וציוד וגזים שאינם גזים רעילים..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
03/16 | 07/16 | 11/16 | 02/17 | 06/17 | 09/17 | 10/17 | 01/18 | 07/18 | 10/18 | 01/19 | 04/19 | 12/19 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
3.00 | 2.00 | 3.00 | 2.00 | 3.00 | 1.00 | 3.00 | 3.00 | 3.00 | 3.00 | 1.00 | 16.00 | 7.00 |
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
4,150.16 and 6,225.24 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 13B2--1 |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 13B2--1 |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 13B2--1 |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 13B2--1 |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | R2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | R2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | R2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | R2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
8T9577 | 2 | ZZ | 3 | 11083 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |