דגם או מק"ט: BMS3-32TYPE II
זמינות מלאי תרשים קוד תנאימוצר זה זמין בכמויות ובתנאים הבאים.
הערה: זמינות פריט זה עודכנה לאחרונה 12/19/2022 וייתכן שהשתנה מאז. בקש הצעת מחיר למחירים וזמינות עדכניים.
אודות מוצר זה
ליק שמנוני; גירוי בעין; צבע אמבר; אודר פחמימני קל; השתמש עבור ציוד נחיתה ACFT וזעזועים, EXT PRESSURE ANTIWEAR PERF. הועיל בתופי גאל 5 ו-55
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
תערובת נוזלית לא מפורטת המכילה מים, המאופיינת במדד צמיגות גבוה, המשמשת כאמצעי העברת כוח במערכות המופעלות הידראולית. אין לו נקודת הבזק, הוא לא קורוזיבי ולא רעיל, ויש לו תוספים למניעת בלאי. לא כולל נוזל הידראולי, עמיד באש; נוזל הידראולי, בסיס שאינו נפט, מטוסים; ונוזל בלמים, רכב.
האריזה תתבצע כדי לעמוד בדרישות בדיקת הביצועים של astm-d4169, מחזור הפצה 18, רמת אבטחה 1.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.
דרישות מיוחדות.
ראה j.4.1.B.
אין דרישה.
Hydraulic Brake Fluids & Oth Prepared Liquids For Hydraulic Transmission, Nt Containing Or Containing Le 70% By Wgt Of Petroleum Oils/oil Bituminous
Other Chemicals
Hydraulic Brake Fluids and Prepared Liquids For Hydraulic Transmissions, Containing Less Than 70% By Weight Of Petroleum Or Bituminous Mineral Oils
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
דלקים ושמנים, כולל דלק וחומרי סיכה וציוד וגזים שאינם גזים רעילים..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
06/17 | 06/17 | 05/18 | 05/19 |
---|---|---|---|
10.00 | 17.00 | 17.00 | 105.00 |
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
1,957.40 and 2,740.36 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
BMS3-32TYPE II | 2 | 9Z | 4 | 81205 |
BMS3-32 TYPEII | 2 | 9Z | 4 | 07950 |
BMS3-32 TYPE II CAN | 2 | ZZ | 3 | 81205 |
ROYCO LGF | 2 | ZZ | 5 | 07950 |
CATROLAERO 40 | 2 | ZZ | 5 | 2H517 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |