דגם או מק"ט: CMCI115A
אודות מוצר זה
אורך חיצוני 4FT 9 3/8IN., רוחב 8FT, גובה 6FT 10IN; אורך פנימי 14 ס"מ, רוחב 20 ס"מ, גובה 1.8 ס"מ, גובה 1.8 ס"מ: רוחב פתיחת דלת 14 ס"מ 5 ס"מ, גובה 15 ס"מ 10 וחצי אינץ'. משקל טרייד: 1764 ליברות. מטען 9436 ליברות. נפח פנימי 215.6 רגל מעוקבת. מס' חוזה: M67854-99-D-3047
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
קופסה לשימוש כללי הניתנת לשימוש חוזר ומיועדת במיוחד למשלוח טובין. זה יכול להיות מתקנים לטיפול על ידי הרמה, משאית מלגזה, או על ידי החלקה. ייתכן שיהיו לו גם הוראות לבקרת לחות. עבור מכולות המיועדות לפריטים ספציפיים, ראה משלוח ואחסון של מכולה (כפי שהשתנה). לא כולל קופסה (1), אריזת ביניים; וארגז, משלוח.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נשק/נשק (כל הסוגים כולל חלקי רכיבים אינרטיים). כאשר "2" מצוין במיקום הראשון, יש לקבוע את קוד הטיפול המיוחד מטבלה 85, חלק 1..
המשלוח אינו איחוד, אך הוא עולה על 84 אינץ' בממד אחד או יותר.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
6,251.38 and 7,814.23 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | MPB |
AAC: | U |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 3143--- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | MPB |
AAC: | U |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 3143--- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | MPB |
AAC: | U |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | K |
MGMT CTL: | M24LEX- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | פריט הניתן לתיקון. גינוי וסילוק שיבוצעו במתקן הקבלן. |
SOS: | MPB |
AAC: | U |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | K |
MGMT CTL: | M24LEX- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | פריט הניתן לתיקון. גינוי וסילוק יבוצעו במתקן הקבלן. |
SOS: | MPB |
AAC: | U |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | K |
MGMT CTL: | M24LEX- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | פריט הניתן לתיקון. גינוי וסילוק שיבוצעו במתקן הקבלן. |
SOS: | MPB |
AAC: | U |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | K |
MGMT CTL: | M24LEX- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | פריט הניתן לתיקון. גינוי וסילוק יבוצעו במתקן הקבלן. |
SOS: | NRP |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 1H----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים. |
SOS: | NRP |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 1H----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית. |
SOS: | NRP |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 1H----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים. |
SOS: | NRP |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 1H----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
CMCI115A | 2 | ZZ | 3 | 09PD1 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |