דגם או מק"ט: AF 300-P
אודות מוצר זה
לתיקון נזק לספינות תא המטען של חברת התעופה. ערכה עצמאית מכילה בשקית אטומה; דף הוראות, קלטת לערכת הרכבה על אניה, 2 מפזרים, זוג כפפות ויניל, ערכת אפוקסי, סכין חיזוק, סכין גילוח, נייר חול, מטלית ניקוי, תיקון 4 X 4 אינץ '. לתיקון קרעים בצורת L או U על תוחמים בעובי 0.01 אינץ' או גריר יותר
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
מבחר של חפצים, אשר עשויים לכלול או לא לכלול בד. הוא עשוי לכלול סוכן הקשחה / מפעיל המשמש לתיקון עורות מטוסים ופריטים של בנייה סימיליארית. הערכה עשויה להכיל פריטים כגון כפפות, מגבלות, מתקני דבק, דבקים, מגרדים וכדומה בהם ניתן להשתמש בעת מריחת המדבקה.
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
AF 300-P | 2 | 9Z | 4 | 0RHU7 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |