דגם או מק"ט: 57K3452
אודות מוצר זה
ערכה זו מיועדת לשינוי שדה (DAMWO) וחלה על עמדת הפיקוד של המוביל, M577A3 משוריין במעקב מלא ומשלבת את שתי הערכות הבאות. (א) ערכת שינוי 57K3450, מספקת את הוראות ההרכבה כדי להתאים למחמם המים/קיצוב המותקן (MWRH), (ב) ערכת האביזרים 57K3451, מספקת חומרת התקנה עבור MWRH. ערכות אלה יותקנו בהתאם להוראות שרטוט 12461054 ו-12461055.
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 5120-00-215-8200 | Torque Wrench Adapter |
NSN 5330-00-986-8709 | Nonmetallic Strip Seal |
NSN 3040-00-996-0716 | Mechanical Drive Housing |
NSN 5340-00-999-2001 | Lock-release Lever |
NSN 2540-00-999-2313 | Housing |
NSN 2530-01-062-5597 | Track Suspens Pivot Arm Assembly |
NSN 3110-01-069-8837 | Tapered Roller Bearing |
NSN 5995-01-076-4397 | Branched Wiring Harness |
NSN 2530-01-079-3105 | Driving-nondriving Wheel Spindle |
NSN 5340-01-116-3443 | Loop Clamp |
NSN 5340-01-124-9311 | Angle Bracket |
NSN 5330-01-186-5856 | Gasket |
NSN 2510-01-239-1659 | Vehicle Hatch Door |
NSN 5895-01-239-1827 | Interconnecting Group |
NSN 2590-01-239-1831 | Hydraulic System Oil Tank |
NSN 2540-01-240-7005 | Small Arms-fr Supplemental Armor |
NSN 2540-01-240-7006 | Small Arms-fr Supplemental Armor |
NSN 2540-01-240-7007 | Small Arms-fr Supplemental Armor |
NSN 2540-01-240-7008 | Small Arms-fr Supplemental Armor |
NSN 2540-01-240-7009 | Small Arms-fr Supplemental Armor |
NSN 2540-01-240-7010 | Small Arms-fr Supplemental Armor |
NSN 5930-01-241-2460 | Sensitive Switch |
NSN 3040-01-241-9140 | Body Hub |
NSN 3020-01-241-9141 | Spur Gear |
NSN 3020-01-243-0616 | Groove Pulley |
NSN 2540-01-246-6143 | Vehicular Compartment Parts Kit |
NSN 2540-01-246-6144 | Vehicular Compartment Parts Kit |
NSN 4720-01-250-8586 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4720-01-250-8587 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 2590-01-251-0681 | Push-pull Control Assembly |
NSN 2590-01-251-0682 | Push-pull Control Assembly |
NSN 4720-01-251-5264 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4720-01-251-5265 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4720-01-251-5266 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4720-01-252-7431 | Nonmetallic Hose Assembly |
האריזה תתבצע כדי לעמוד בדרישות בדיקת הביצועים של astm-d4169, מחזור הפצה 18, רמת אבטחה 1.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
הגנה פיזית.
אין דרישה.
אין דרישה.
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
1,212.60 and 1,697.64 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | J2100X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | J2100X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | J2100X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | J2100X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
57K3452 | 2 | ZZ | 1 | 19207 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |