דגם או מק"ט: MAV(K00108)
אודות מוצר זה
סוללה, MAV, LI-ION, 3CELL, 1800MHA; חגורה, MAV 1; קליפ חגורה, MAV; מתאם מתח AC; כונן קשיח מסוג SGB; טופר לקליפ חגורה או נרתיק 1; שרוול חגורת וולקו; כונן קשיח TOSHIBA ATA בנפח 10 ג'יגה-בתים בגודל 1.8 אינץ'; פאוץ', מאב, הפוך 8.4 אינץ'; עכבר כדור עקיבה אצבע USB עם גלילה; נרתיק סוללה מורחב MP2 16 וולט עם כבל
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
מערכת מחשב דיגיטלית שלמה, כהגדרתה על ידי מחשב, דיגיטלית, הכוללת את המחשב ואת כל החומרה ההיקפית הנלווית אליו. יכול להיות מערכת מרושתת או עצמאית. כמו כן, ייתכן שיהיו או לא יכולות לוויין ו/או יכולות גלובליות באמצעות התקנים מובנים או הרחבות.
Digital Adp Mach Comprising In Same Housing At Least A Cpu and An Input and Ouput Unit, Whether Or Not Combined, W/cathode Ray Tube (crt)
Computers
Digital Processng Units Whether Or Not Presented With The Rest Of The System Which May Contain Storage Units, Input Units Or Output Units
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נשק/נשק (כל הסוגים כולל חלקי רכיבים אינרטיים). כאשר "2" מצוין במיקום הראשון, יש לקבוע את קוד הטיפול המיוחד מטבלה 85, חלק 1..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
13,409.76 and 17,241.12 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | MPB |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | 2542--- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | MPB |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | 2542--- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | MPB |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | 2542--- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | MPB |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | 2542--- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
MAV(K00108) | 2 | ZZ | 1 | 1B4C7 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |