דגם או מק"ט: 81-0065
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
תערובת קבועה מראש של 2 גזים או יותר שבה כל רכיב נמדד בדיוק קיצוני ותכולתו מאושרת. הוא משמש בדרך כלל כדי לתקנן ולהבטיח את הדיוק של ציוד מעבדה רגיש מאוד.
האריזה תתבצע כדי לעמוד בדרישות בדיקת הביצועים של astm-d4169, מחזור הפצה 18, רמת אבטחה 1.
אין צורך באריזה. מכולת היחידה תשמש גם כמכולה למשלוח. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.
דרישות מיוחדות.
אריזה וסימון של חומרים מסוכנים יעמדו בדרישות הרלוונטיות לאריזה מוכוונת ביצועים הכלולות בתקנות הסחורות המסוכנות של איגוד התעופה הבינלאומי (iata) או בקוד הבינלאומי לסחורות מסוכנות ימיות (imdg) ובקוד התקנות הפדרליות (cfr) כותרת 29, כותרת 40 וכותרת 49. כל דרישות בדיקת הביצועים יתמכו בתעודות ודוחות המעידים על התאריך והתוצאות המתקבלות מבדיקות אריזה מונחות ביצועים. הקבלן, אם אינו מאשר את עצמו, יהיה אחראי להבטיח כי מקורות צד שלישי המספקים שירותי בדיקת ביצועים אכן רשומים במחלקת הטרנספורציה. האישור החתום של הקבלן כי תצורת החבילה עומדת בדרישות iata או imdg ישולב בטופס dd 250, דוח בדיקה וקבלה של חומרים ומסמכי קבלה קשורים אחרים אם לא נעשה שימוש בטופס dd 250. כל התעודות והדוחות יהיו זמינים לבדיקה על ידי נציגי ממשלה מוסמכים לתקופה של שלוש שנים.
גז דחוס בלתי דליק, UN CLASS 2 (תווית גז בלתי דליק; למעט: (1) חמצן הדורש תווית מחמצן, ו-(2) פלואור הדורש תוויות רעל ומחמצן).
.
פריטי חיל הכימיה וכל שאר הכימיקלים שאינם מכוסים במסווגים אחרים. הערה: כאשר לפריט יש שם משלוח כימי תקין והפריט רגיש, בחר את קוד הטיפול המיוחד מנספח זה (נספח א' חלק I של DOD 4500.32-R, כרך 1) המיקום השני חייב להיות מטבלה 85, חלק 1..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
564.60 and 790.44 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | H |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----W |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | H |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----W |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | H |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | H |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
81-0065 | 2 | ZZ | 3 | 51906 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |