דגם או מק"ט: L22428P15
זמינות מלאי תרשים קוד תנאימוצר זה זמין בכמויות ובתנאים הבאים.
הערה: זמינות פריט זה עודכנה לאחרונה 04/24/2024 וייתכן שהשתנה מאז. בקש הצעת מחיר למחירים וזמינות עדכניים.
אודות מוצר זה
אורך כולל 5.40 אינץ' לכל היותר; קוטר כולל: 2.00 אינץ' לכל היותר
גלאי קרח NSN 6340-01-518-6871. Ice detector
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
מכשיר שנועד לזהות תנאי קרח ולספק אות אזהרה לקרח כאשר הצטברות הקרח מגיעה לרמה שנקבעה מראש. המכשיר עשוי גם לשדר אות חשמלי שניתן להשתמש בו כדי לשלוט בפעולת מערכת ההגנה מפני קרח.
מחלקת חיל הים
מחלקת חיל הים
ספרד
ספרד
אוסטרליה
אוסטרליה
ניו זילנד
ניו זילנד
גרמניה
גרמניה Signaling Apparatus, Electric, Nesoi
Electric Apparatus
Electric Sound Or Visual Signaling Apparatus, N.e.s., Including Sirens, Indicator Panels, Burglar and Fire Alarms
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
מכשירים/ציוד/אספקה לרדיו, תקשורת, חשמל, מעבדה וכו' (כולל חיל קשר).
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
10,238.20 and 13,163.40 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
| SOS: | NRP |
| AAC: | D |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | M |
| MGMT CTL: | 1H--BL9 |
| USC: | N |
| REC REP CODE DESC: | פריטי מהירות ביקוש בינונית (חומרים מתכלים) |
| SOS: | NRP |
| AAC: | D |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | M |
| MGMT CTL: | 1H--BL9 |
| USC: | N |
| REC REP CODE DESC: | פריטי מהירות ביקוש בינונית (חומרים מתכלים) |
| SOS: | NRP |
| AAC: | D |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | M |
| MGMT CTL: | 1H--BL9 |
| USC: | N |
| REC REP CODE DESC: | פריטי מהירות ביקוש בינונית (חומרים מתכלים) |
| SOS: | NRP |
| AAC: | D |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | M |
| MGMT CTL: | 1H--BL9 |
| USC: | N |
| REC REP CODE DESC: | פריטי מהירות ביקוש בינונית (חומרים מתכלים) |
| SOS: | NRP |
| AAC: | D |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | |
| MGMT CTL: | ------- |
| USC: | I |
| REC REP CODE DESC: |
| SOS: | NRP |
| AAC: | D |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | |
| MGMT CTL: | ------- |
| USC: | I |
| REC REP CODE DESC: |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
|---|---|---|---|---|
| L22428P15 | 2 | HD | 1 | 07482 |
| 671400800 | 2 | HD | 5 | K0653 |
| 671400800 | 2 | HD | 5 | 0GD25 |
| שם | פריטי מספר | |||
|---|---|---|---|---|
| [עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] | ||||