דגם או מק"ט: 12269226
זמינות מלאי תרשים קוד תנאימוצר זה זמין בכמויות ובתנאים הבאים.
הערה: זמינות פריט זה עודכנה לאחרונה 09/27/2023 וייתכן שהשתנה מאז. בקש הצעת מחיר למחירים וזמינות עדכניים.
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 2590-00-001-3552 | Angledozer Arm |
NSN 2530-00-004-0761 | Vehicular Track Shoe |
NSN 2520-00-012-2924 | Transmiss Range Selector Housing |
NSN 2520-00-015-6637 | Control Valve Cover |
NSN 2520-00-015-6638 | Control Valve Body |
NSN 2520-00-015-6670 | Cl Piston Housing |
NSN 2520-00-015-6672 | Low Range Clutch Piston |
NSN 2520-00-015-6673 | Intermediate Range Clutch Piston |
NSN 2520-00-015-6677 | Clutch Piston Housing Assembly |
NSN 2520-00-015-6679 | Friction Clut Intermediate Plate |
NSN 2520-00-015-6680 | Transmission Clutch Apply Plate |
NSN 2520-00-015-6681 | Clutch Backing Plate |
NSN 2520-00-015-6683 | Clutch Backing Plate |
NSN 2520-00-015-6686 | Oil Transfer Coupling |
NSN 2590-00-034-0886 | Gun Travel Lock Arm |
NSN 2540-00-062-9845 | Back Seat Lock |
NSN 5999-00-078-2386 | Electrical-electronic Heat Sink |
NSN 2590-00-090-1021 | Battery Box Thermal Insulation |
NSN 4730-00-111-2700 | Fluid Flow Restrictor |
NSN 2530-00-134-8967 | Vehicular Suspension Control Arm |
NSN 6680-00-177-9371 | Liquid Level Gage Rod |
NSN 2590-00-197-5357 | Cable Level Wind Parts Kit |
NSN 2590-00-222-8882 | Litter Hook |
NSN 2590-00-241-8502 | Antenna Stowage Guard |
NSN 2920-00-294-2324 | Electrical Engine Star Parts Kit |
NSN 2510-00-350-9415 | Vehicle Hatch Door |
NSN 2590-00-408-4641 | Throttle Control Bracket |
NSN 2815-00-417-2840 | Diesel Engine Guard |
NSN 2910-00-417-2841 | Fuel Tank Pad Retainer |
NSN 2815-00-417-2842 | Diesel Engine Guard |
NSN 2910-00-417-2843 | Fuel Cell Heat Shield |
NSN 5340-00-417-2852 | Mounting Bracket |
NSN 2910-00-443-0564 | Engine Accessor Modification Kit |
NSN 2590-00-453-5414 | Throttle Control Link |
NSN 5975-00-473-5595 | Electrical Compone Tiedown Strap |
פריט העשוי מחומר מוליך קשיח או קשיח למחצה, המשמש בדרך כלל בפיזור זרם חשמלי כבד. הוא נחתך לאורכים ספציפיים והוא מעוצב, קודח, טופח או מסתיים בדרך אחרת. זה יכול להיות מיוצר בכל צורות חתך שונים וגדלים ועשוי לכלול lugs טרמינל. הוא עשוי להיות מתוכנן לחבר שני סיומות בורג או חתך או יותר. לא כולל רצועת טרמינל, הארקה.
האריזה תתבצע כדי לעמוד בדרישות בדיקת הביצועים של astm-d4169, מחזור הפצה 18, רמת אבטחה 1.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
הגנה פיזית.
אין דרישה.
Electrical Machines and Apparatus Parts, Nesoi
Electric Apparatus
Parts Of Electrical Machines and Apparatus, Having Individual Functions, N.e.s.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
מכשירים/ציוד/אספקה לרדיו, תקשורת, חשמל, מעבדה וכו' (כולל חיל קשר).
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
875.80 and 1,226.12 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
12269226 | 2 | AZ | 1 | 19207 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |