דגם או מק"ט: 713290-1
אודות מוצר זה
0NSN 6130-01-306-8307 ו- 6130-01-356-3735 ניתנים להחלפה אך אינם משמשים עוד באף מטוס ואין להזמין אותם עוד. 6130-01-372-1811 מיועד לשימוש במטוסי בלוק 40/42 ו-6130-01-386-1430 אמור לשמש למטוסי בלוק 50/52 לפני CCIP MOD. כל המטוסים ישונו ל-NSN 6130-01-486-6660 במהלך 7 השנים הבאות. אנא הזמינו את NSN 6130-01-372-1811, בלוק 40, או 6130-01-386-1430, בלוק 50, עבור מטוסים שעדיין לא שונו. חדש NSN 6130-01-486-6660 נכסים הם רק עבור מטוסים שכבר עברו את CCIP MOD. נכסים הניתנים לשירות מוגבלים ומוחזקים עבור MICAPS בלבד. יש לתאם את שחרור הנכסים הניתנים לשירות באמצעות מנהל החומרים, ניקול קלארק, בכתובת DSN 884-8277.
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
התקן המורכב מרכיב אחד או יותר המשתמש במקור זרם חילופין או זרם ישר כדי להפעיל מחדש סוללות שבהן מתרחשות תגובות כימיות הפיכות. יש להשתמש רק עבור מכשירים המכילים נגדים, מיישרים או ויברטורים מסוג מתכתי או אלקטרוני ואשר תוכננו במיוחד לצורך טעינת סוללות. עשוי לכלול מסננים, מונים, מגעי עומס ומעגלי אזעקה. כולל מרכזיות טעינה לסוללות המסופקות עם אמצעי תיקון אינטגרליים או חיצוניים.
כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.
מיכל רב פעמי.
שקית חסינת אדים, אטומה.
אין דרישה.
Electric Rotary Converters
Generators, Accessories
Electric Rotary Converters
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
אספקה וציוד לכלי טיס ולמטרות אוויריות, לרבות כלי טיס וחלקי תחזוקה, אביזרי מטוסים, מכשירי מטוסים וציוד ניסוי מעבדה, מטרות אוויריות ודאונים, ערכות ציות להזמנות טכניות של מטוסים/טילים וכו'..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
50,865.44 and 65,398.43 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | FHZ |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | T |
MGMT CTL: | SF8HY-N |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | FHZ |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | T |
MGMT CTL: | SF8HY-N |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
713290-1 | 2 | ZZ | 5 | 19623 |
ATP713290-1 | 2 | ZZ | 5 | 19623 |
16VE374003-1 | 2 | ZZ | 2 | 81755 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |