דגם או מק"ט: 44B3521-227B
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
האריזה תתבצע כדי לעמוד בדרישות בדיקת הביצועים של astm-d4169, מחזור הפצה 18, רמת אבטחה 1.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
תרכובות משמרות לא יוחלו על פיתולים, קומוטטורים או פריפריות של ארמטורות או רוטורים. הפירים יהיו מצופים בחומר משמר mil-prf-16173, דרגה 2 ועטופים בחומר mil-prf-121, מאובטח במקומו בסרט astm-d5486. הקומוטטורים יהיו עטופים בחומר mil-prf-121, המוחזק במקומו בסרט astm-d5486. משטחים חשופים של טבעות קולט פלדה יהיו מצופים בחומר משמר mil-prf-16173, דרגה 2. אין צורך בחומר משמר עבור מתכות עמידות בפני ברונזה, פליז או קורוזיה. כל טבעות האספנים יהיו עטופות בחומר mil-prf-121, מאובטח במקומן בסרט astm-d5486. משטחים קורוזיים, למעט פירים, קומוטטורים וטבעות אספן, עשויים להישמר על ידי שימוש בלכה מבודדת המיושמת בתהליך הייצור. בנוסף לדרישות הנ"ל, ארמטורות ורוטורים יהיו עטופים בחומר mil-prf-121, מאובטח בסרט astm-d5486.
כרית, עוגן, בלוק או סד לפי הצורך.
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
4,871.86 and 6,089.83 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
44B3521-227B | 2 | CX | 5 | 72957 |
3-292-653 | 2 | CX | 5 | 80064 |
44B3521-219C1B4 | 2 | CX | A | 10855 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |