דגם או מק"ט: NC8A
אודות מוצר זה
פלדה, 112.000 אינץ' LG, 58.000 אינץ '. W,45.000 אינץ' H, 120 עד 208 V, 400 CYCS, 3 PHAZE, 28V DC, 500 אמפר, הנעה עצמית, הובלה אווירית; COGNIZANT SVC:חיל הים
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 2540-00-408-5760 | Vehicular Hood Latch |
NSN 6115-01-190-0088 | Nonmetallic Solid Wheel |
NSN 2990-01-289-1670 | Exhaust Pipe Connector |
NSN 2530-01-289-9662 | Steering Column Housing |
תחנת כוח, חשמלית; רכוב על קרוואן. ראה גם תחנת כוח, חשמלי, סמיטריילר רכוב; ותחנת כוח, חשמלית, רכובה על משאית.
אין צורך באריזה. מכולת היחידה תשמש גם כמכולה למשלוח. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.
שיטה 50.
טמפרטורת חדר מבוקרת 16 עד 26 מעלות צלזיוס.
שקית צפה חסינת אדים, אטומה.
חסימת עץ וחישוק, מחברים או רצועות פלדה, למטרות קשירה. גלגלי גומי עייפים ייחסמו מרצפת הארגז או ההחלקה ולא יישאו עומס.
יש לשמר עם חומר סיכה פעולתי רגיל.
Electric Motor Parts, Other Than Commutators
Generators, Accessories
Parts N.e.s. For Use Solely Or Principally With Electric Motors, Electric Generators, Electric Generating Sets and Rotary Converters
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
מכשירים/ציוד/אספקה לרדיו, תקשורת, חשמל, מעבדה וכו' (כולל חיל קשר).
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
72,660.00 and 93,420.00 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | N21 |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | X |
MGMT CTL: | 2V--XH2 |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | * תוכניות מיוחדות REPARABLES |
SOS: | N21 |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | X |
MGMT CTL: | 2V--XH2 |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | * תוכניות מיוחדות REPARABLES |
SOS: | N21 |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | X |
MGMT CTL: | 2V--XH2 |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | * תוכניות מיוחדות REPARABLES |
SOS: | N21 |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | X |
MGMT CTL: | 2V--XH2 |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | * תוכניות מיוחדות REPARABLES |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
NC8A | 1 | KE | 5 | 30003 |
65A81J1-02 | 2 | KE | 1 | 30003 |
65A81J1-01 | 9 | KE | 3 | 93568 |
65A81J1 | 9 | KE | 1 | 30003 |
65A81J1 | 9 | KE | 3 | 93568 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |