דגם או מק"ט: 6261832
אודות מוצר זה
ידוע בשם מתח וסת
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 5895-00-134-4493 | Amplifier-converter |
NSN 5895-00-134-4656 | Amplifier-converter |
NSN 5895-00-160-0265 | Amplifier-converter |
NSN 6130-00-235-3947 | Power Supply Subassembly |
NSN 5895-00-258-3058 | Amplifier-converter |
NSN 3010-00-288-1710 | Speed Decreaser Gear Assembly |
NSN 5820-00-320-7981 | No.2 Autopositioner Post Idler |
NSN 5998-01-221-7228 | Circuit Card Assembly |
NSN 5998-01-252-0056 | Circuit Card Assembly |
NSN 6625-01-302-0486 | Video Signal Detector |
NSN 5895-01-315-6574 | Interconnecting Box |
NSN 5985-01-326-6272 | Antenna |
NSN 5998-01-333-6687 | Circuit Card Assembly |
NSN 2590-01-347-4271 | Metal Molding |
NSN 2530-01-357-1286 | Steering Gear Arm |
NSN 6220-01-359-8322 | Vehicular Light Socket |
NSN 2510-01-368-8315 | Vehicular Window |
NSN 2510-01-368-9171 | Hood Lock Support |
NSN 2520-01-369-3170 | Driving Axle Differential |
NSN 2540-01-369-7251 | Vehicular Compartment H Radiator |
NSN 2510-01-370-7385 | Vehicular Window |
NSN 6220-01-370-8417 | Vehicular Light Socket |
NSN 2920-01-370-8433 | El Engine Starter Relay-solenoid |
NSN 2920-01-372-1557 | Ignition Distribution Cap |
NSN 2920-01-372-1558 | Ignition Distributor Rotor |
NSN 2920-01-375-0308 | Engine Ignition Lead |
NSN 2920-01-375-0423 | El Engine Starter Relay-solenoid |
NSN 2510-01-375-1335 | Direct Action Shock Absorber |
NSN 2540-01-375-1484 | Vehicular Lock Cylinder |
NSN 2530-01-375-1485 | Master Cy Brake Booster Assembly |
NSN 2910-01-375-1615 | Electrical Fuel Pump |
NSN 2510-01-376-4399 | Door Lift Support |
NSN 2910-01-377-3916 | Electrical Fuel Pump |
NSN 2920-01-377-3924 | Ignition Stator Assembly |
NSN 2920-01-377-3926 | Ignition Coil |
רכיב בתוך מארז יחיד או מסופק עם הרכבה יחידה שתוכננה במיוחד כדי לשלוט באופן אוטומטי בתפוקת המתח של מערכת חשמל בגבולות נדרשים מסוימים, ללא קשר לשינויים של העומס האפקטיבי או של מתחי כניסה בטווח מסוים. אינו כולל פריטים שבהם הרגולציה מושגת אך ורק על ידי פעולת שנאי. ראה גם סט וסת מתח. לא כולל רגולטור, מחולל מנוע.
אין צורך באריזה. מכולת היחידה תשמש גם כמכולה למשלוח. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
אין צורך באריזה. מכולת היחידה תשמש גם כמכולה למשלוח. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.
שיטה 50.
מטרה כללית לא מחוממת.
שקית חסינת אדים, אטומה.
חסימת עץ וחישוק, מחברים או רצועות פלדה, למטרות קשירה. גלגלי גומי עייפים ייחסמו מרצפת הארגז או ההחלקה ולא יישאו עומס.
אין דרישה.
Electrical Machines and Apparatus Parts, Nesoi
Electric Apparatus
Parts Of Electrical Machines and Apparatus, Having Individual Functions, N.e.s.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
מכשירים/ציוד/אספקה לרדיו, תקשורת, חשמל, מעבדה וכו' (כולל חיל קשר).
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
95,488.40 and 122,770.80 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | NRP |
AAC: | H |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 7H--009 |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים. |
SOS: | NRP |
AAC: | H |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 7H--009 |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית. |
SOS: | NRP |
AAC: | H |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 7H--009 |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים. |
SOS: | NRP |
AAC: | H |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 7H--009 |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
6261832 | 2 | HD | 1 | 53711 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |