דגם או מק"ט: 21066-1052
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 4720-01-344-0699 | Nonmetallic Hose |
NSN 2540-01-344-1817 | Automotive Stoplight Switch |
NSN 2530-01-344-1835 | Brake Disc |
NSN 3040-01-344-1853 | Manual Control Lever |
NSN 3020-01-344-1859 | Mechanical Drive Guard |
NSN 2940-01-344-1877 | Intake Air Cleane Filter Element |
NSN 2990-01-344-1952 | Exhaust-intake Muffler |
NSN 2530-01-344-1997 | Pneumatic Tire Wheel |
NSN 2530-01-344-1998 | Pneumatic Tire Wheel |
NSN 2530-01-344-2830 | Motorcycle Fork Assembly |
NSN 2910-01-344-5348 | Engine Fuel Tank |
NSN 2805-01-344-5350 | Gasoline Engine |
NSN 2530-01-344-5744 | Disk Brake Shoe |
NSN 3020-01-344-5898 | Sprocket Wheel |
NSN 5310-01-344-5927 | Hexagon Castellated Plain Nut |
NSN 5310-01-344-5928 | Hexagon Castellated Plain Nut |
NSN 5310-01-344-5943 | Flat Washer |
NSN 2920-01-345-0676 | Spark Plug |
NSN 2530-01-345-2200 | Wheel Spoke |
NSN 6220-01-345-2789 | Vehicular Stop Light-taillight |
NSN 6220-01-345-2791 | Headlight |
NSN 3040-01-345-3987 | Manual Control Lever |
NSN 2510-01-345-4045 | Vehicular Fender |
NSN 6220-01-346-1285 | Clearance Marker Light |
NSN 6350-01-346-8292 | Signal Horn |
NSN 2920-01-346-9856 | Belt-chain Tens Adjusting Device |
NSN 2940-01-349-2115 | Fluid Filter Element |
NSN 2530-01-349-4766 | Vehic Cable And Conduit Assembly |
NSN 3020-01-349-7956 | Groove Pulley |
NSN 3020-01-350-0229 | Spur Gear |
NSN 3020-01-350-0230 | Spur Gear |
NSN 2510-01-350-1144 | Vehicular Operation Panel |
NSN 3040-01-350-3836 | Shouldered Shaft |
NSN 2805-01-350-5031 | Cylinder Sleeve |
NSN 6685-01-350-5838 | Flow Control Thermostat |
רכיב בתוך מארז יחיד או מסופק עם הרכבה יחידה שתוכננה במיוחד כדי לשלוט באופן אוטומטי בתפוקת המתח של מערכת חשמל בגבולות נדרשים מסוימים, ללא קשר לשינויים של העומס האפקטיבי או של מתחי כניסה בטווח מסוים. אינו כולל פריטים שבהם הרגולציה מושגת אך ורק על ידי פעולת שנאי. ראה גם סט וסת מתח. לא כולל רגולטור, מחולל מנוע.
האריזה תתבצע כדי לעמוד בדרישות בדיקת הביצועים של astm-d4169, מחזור הפצה 18, רמת אבטחה 1.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
הגנה פיזית.
אין דרישה.
Electrical Machines and Apparatus Parts, Nesoi
Electric Apparatus
Parts Of Electrical Machines and Apparatus, Having Individual Functions, N.e.s.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
מכשירים/ציוד/אספקה לרדיו, תקשורת, חשמל, מעבדה וכו' (כולל חיל קשר).
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
1,260.65 and 1,764.91 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 15B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 15B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 15B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 15B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
21066-1052 | 2 | CX | 6 | 21066 |
21066-1052 | 2 | ZZ | 6 | 3FYD5 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |