דגם או מק"ט: PWA52156
אודות מוצר זה
מכיל לוח מעגלים אחד עם שישה הדקים
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
לוח בידוד שעליו מופקדים, נחרטים או מודפסים נתיבי מוליכים חשמליים מעובדים לחלוטין בדפוסים שונים כדי לספק או להשלים מעגל בין שתי נקודות או יותר. הוא עשוי לספק אנשי קשר עבור מתקני חיבור לתוספים. זה יכול להיות מתוכנן עבור לוח או הרכבה המארז, או עבור הכנסה לתוך מחבר, כלי קיבול, חשמלי. לפריטים המכילים רכיבים אלקטרוניים מודפסים, ראה מעגל מודפס. עבור פריטים המכילים רכיבים אלקטרוניים המיוצרים בנפרד, ראה הרכבת כרטיס מעגל. עבור פריטים המורכבים רק מנתיבי מוליכים חשמליים ושני מחברים או יותר, ראה הרכבת לוח אחורי.
Electronic Integrated Circuits and Microassembly Parts
Semiconductors
Parts Of Electronic Integrated Circuits and Microassembles
התקן רגיש אלקטרוסטטי (ESD).
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
רגישות גבוהה, קטגוריה II, AA&E, חסוי מסווג
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
596.70 and 835.38 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | P |
MGMT CTL: | SF9KU-N |
USC: | F |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | P |
MGMT CTL: | SF9KU-N |
USC: | F |
REC REP CODE DESC: |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
PWA52156 | 2 | SB | 2 | 77445 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |