דגם או מק"ט: 2664-10E47
אודות מוצר זה
פונקציה: הרכבת הזנה, בינארי נייח; נתוני ייחוס: איור 18A-50, T.O. 31P6-2FPS20-4, מדריך טכני, פירוט חלקים מאוירים, ערכות מכ"ם AN/FPS-20, PG 46
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
פריט המורכב מחומר מוליך חשמלי רציף בעל צורה מעגלית או טבעתית שתוכננה במיוחד לשימוש בשילוב עם מברשת מגע ליצירת מעגל חשמלי בין פריט מסתובב לפריט נייח. ראו גם קומוטטור.
אין צורך באריזה. מכולת היחידה תשמש גם כמכולה למשלוח. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
עבור פריטי הוראות אריזה מיוחדות (spi), קצף פוליאוריתן במקום (f-i-p) מותר כמפורט ב- spi רק כאשר חבילת spi אינה זמינה.
דרישות מיוחדות.
שקית חסינת אדים, אטומה.
דרישות מיוחדות. ראה הוראות או שרטוטים ספציפיים שסופקו.
אין דרישה.
Electrical Carbon Or Graphite Articles, Nesoi
Electric Apparatus
Carbon Electrodes, Carbon Brushes, Lamp Carbons, Battery Carbons and Other Carbon Articles, With Or Without Metal, Used For Electric Purposes
סחורות מוגנות/רגישות שאינן מסוכנות/שאינן ESD.
.
מכשירים/ציוד/אספקה לרדיו, תקשורת, חשמל, מעבדה וכו' (כולל חיל קשר).
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
14,503.48 and 18,647.33 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | N35 |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 7E--009 |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים. |
SOS: | N35 |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 7E--009 |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית. |
SOS: | N35 |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 7E--009 |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים. |
SOS: | N35 |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 7E--009 |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית. |
SOS: | G69 |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | G69 |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
2664-10E47 | 2 | TA | 5 | 00752 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |