דגם או מק"ט: WS-C6509-V-E
אודות מוצר זה
תומך ב-CATALYST 6500 SUPERVISOR ENGINE 32 וב-CATALYST 6500 SERIES SUPERVISOR ENGINE 720 FAMILY ובמודולי LAN, WAN ושירות קשורים; מארז מודולרי עם 9 חריצים; קיבולת רוחב פס מערכת של 1440 ג'יגה-סיביות לשנייה ו-80 ג'יגה-סיביות לחריץ; מגש מאוורר מיותר עם מאווררים יתירים; זרימת אוויר מלפנים לאחור; ערכת ניהול כבלים משופרת עבור CAT 5E, 6, 6A וכבלי סיבים בתצורה של צפיפות גבוהה; תומך באפשרויות אספקת חשמל AC ו- DC; תואם NEBS L3
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
קופסה, מסגרת או צלחת המיוצרת מחומר מוליך חשמלי המיועדת להרכבה, אך אינה כוללת, רכיבים אלקטרוניים והמעגלים הקשורים אליהם. ייתכן שיהיו בו מתקנים לחיבור לארון תקשורת או ארון תקשורת או לרכיבים שתוכננו במיוחד. הוא עשוי לכלול פונקציית סיכוך, חיווט אינטגרלי וחומרת הרכבה כחלק מהפריט. לא כולל בסיס הרכבה, ציוד חשמלי.
Electrical Machines and Apparatus Parts, Nesoi
Electric Apparatus
Parts Of Electrical Machines and Apparatus, Having Individual Functions, N.e.s.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
מכשירים/ציוד/אספקה לרדיו, תקשורת, חשמל, מעבדה וכו' (כולל חיל קשר).
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
10,707.20 and 13,766.40 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | NRP |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 7HVN003 |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים. |
SOS: | NRP |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 7HVN003 |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית. |
SOS: | NRP |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 7HVN003 |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים. |
SOS: | NRP |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 7HVN003 |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
WS-C6509-V-E | 2 | 9Z | 4 | 0GX96 |
20528219-1 | 2 | ZZ | 1 | 02769 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |