דגם או מק"ט: PGFM-111-B-A1-188
אודות מוצר זה
מכשיר חישת תקלת קרקע או דליפת ציוד; פועל במקביל למפסק AIRPAX LEL מאושר מסדרת AIRPAX 489, עם SHUNT TRIP ומתג עזר; מחווני מצב הספק ותקלה, מספק זיהוי של תקלת קרקע לעומת נסיעה קצרה; מארז עמיד בפני כימיקלים ו- UV; מודול החישה פועל במתח חד-פאזי של 120 וולט AC או 240 וולט AC; תדר-50/60 הרץ; מתח הפעלה-120 וולט AC או 120/240 וולט AC
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
התקן בטיחות חשמלי המיועד להחדרה למעגל חלוקת חשמל כדי לספק הגנה מפני פציעה חמורה או מוות הנגרמים כתוצאה ממגע עם ציוד חשמלי פגום או פגום. הוא מנתק את המוליכים הלא מוארקים כאשר המעגלים האינטגרליים שלו חשים זרימת זרם בלתי רצויה לכדור הארץ (קרקע). הוא כולל תכונת איפוס וייתכן שיש לו מתקן בדיקה. זה יכול להיות מתוכנן להתקנה בלוח חשמל או קופסה, או יכול להיות יחידה ניידת עם מארז משלה. עשוי לכלול מתגים, מפסקים, נתיכים וכדומה; יחידות ניידות עשויות לכלול כבלי חיבור. לא כולל התקני הגנה מפני זרמי יתר, המספקים גם יכולת חישת תקלות קרקע ויכולת הפרעה. ראו גם מפסק.
Automatic Circuit Breaker Parts For Headings 8535, 8536 Or 8537
Electric Apparatus
Parts Of Electrical Apparatus For Switching Or Protecting Electrical Circuits For Making Connections To Or In Electrical Circuits, N.e.s.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
מכשירים/ציוד/אספקה לרדיו, תקשורת, חשמל, מעבדה וכו' (כולל חיל קשר).
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
401.65 and 562.31 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | C |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | C |
REC REP CODE DESC: |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
PGFM-111-B-A1-188 | 2 | ZZ | 3 | 81541 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |