5925-01-349-3081

מפסק פחת שלח דף זה בדוא"ל

דגם או מק"ט: ED43B020

תמחור וזמינות

שלח טופס זה לקבלת התמחור והזמינות הנוכחיים של NSN זה.
מספר חלק:
כמות:
כתובת דוא"ל:
טלפון:
הפניה:
חברה:
שם:

איננו משתפים או מוכרים את המידע שלך לאף אחד.
פרטיות | תנאי

All major credit cards accepted as well as gov. p-cards

pdf NSN 5925-01-349-3081 גליון נתונים

MRC:
סגנון גוף
סגנון גוף:
MRC:
אורך כולל
אורך כולל:
MRC:
גובה כולל
גובה כולל:
MRC:
רוחב כולל
רוחב כולל:
MRC:
חומר המקרה
חומר המקרה:
MRC:
קוטר חור הרכבה לא מושחל
קוטר חור הרכבה לא מושחל:
MRC:
כמות קוטב
כמות קוטב:
MRC:
סוג מתקן הרכבה וכמות
סוג מתקן הרכבה וכמות:
MRC:
דירוג זרם עומס רציף מרבי לכל קוטב
דירוג זרם עומס רציף מרבי לכל קוטב:
MRC:
סוג מתח הפעלה ודירוג לקוטב בוולט
סוג מתח הפעלה ודירוג לקוטב בוולט:
MRC:
קיבולת פסיקה מרבית סוג זרם ודירוג לכל קוטב באמפר
קיבולת פסיקה מרבית סוג זרם ודירוג לכל קוטב באמפר:
MRC:
סוג הגנת מעגלים
סוג הגנת מעגלים:
MRC:
שיטת שחרור הנסיעה
שיטת שחרור הנסיעה:
MRC:
מאפיין שחרור טיול
מאפיין שחרור טיול:
MRC:
דירוג הנסיעה הסופי של דירוג זרם רציף לכל קוטב באחוזים
דירוג הנסיעה הסופי של דירוג זרם רציף לכל קוטב באחוזים:
MRC:
שיטת איפוס
שיטת איפוס:
MRC:
סוג מנגנון מעידה של איש קשר ראשי
סוג מנגנון מעידה של איש קשר ראשי:
MRC:
סוג מפעיל ידני וכמות
סוג מפעיל ידני וכמות:
MRC:
הפונקציה ACTUATOR
הפונקציה ACTUATOR:
MRC:
ייעוד מיקום מפעיל
ייעוד מיקום מפעיל:
MRC:
תצורת שחרור נסיעה פנימית
תצורת שחרור נסיעה פנימית:
MRC:
תדירות בהרץ
תדירות בהרץ:
MRC:
סוג מסוף וכמות
סוג מסוף וכמות:
MRC:
--
NIIN:
013493081
MRC:
--
מספר מניית נאט"ו:
5925-01-349-3081
MRC:
--
חיי מדף:
N/A
MRC:
--
יחידת מידה:
EA
MRC:
--
פירוז:
No
MRC:
--
יכולת תיקון:
זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט.
FIIG:
--
FIIG:
A030A0
MRC:
--
INC:
00136
MRC:
--
IMM:
TX
Certified products icon

כל המוצרים מאושרים

מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.

Quality inspections icon

איכות | ISO 9001:2015 + AS9120B

אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.

Quality Commitment »

Shipping icon

משלוח

משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.

מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.

End Items and Platforms

פריטי קצה ש- NSN זה הוא רכיב שלהם.

הגדרה פורמלית

הגדרת הנפקה ממשלתית של NSN 5925-01-349-3081

התקן בעל אמצעים שאינם נתיכים לפתיחה אוטומטית של המעגל שבו הוא מותקן כאשר הזרם שונה מהערך שנקבע מראש שעבורו הוגדר ההתקן. עשוי לכלול הוראות להפעלה ידנית. לפחות קבוצה אחת של אנשי קשר חייבת להיות בסידרה עם הרכיבים המפעילים. ניתן להשתמש בשילוב של מוליכים למחצה והתקנים פסיביים במקום מגעים. עבור פריטים המופעלים באופן אוטומטי שבהם הרכיב המפעיל (מעידה) ואנשי הקשר אינם בסדרה, ראה ממסר (כפי שהשתנה). עבור פריטים המופעלים הן באופן ידני והן באופן אוטומטי, אך הרכיבים המפעילים והמגע אינם בסדרה, ראה מתג ממסר. לא כולל מכלולי תיבת מפסק ומכללי "מפסק" מגנטו. ראו גם בורר (כפי שהשתנה); ובקר.

משתמשי קצה משרד החינוך: ארגון גדול

שם
MOE Code קוד ישות ארגונית ראשית (MOE)
MOE Rule קוד בן ארבעה תפקידים המשקף אחריות ניהולית בתוך השירותים הצבאיים המשתתפים, סוכנויות אזרחיות, נאט"ו ומדינות זרות אחרות.
PICA קוד המציין את פעילות בקרת האספקה העיקרית האחראית לקביעת יעדי מלאי, שליטה ביעדי מלאי ושמירה על אחריות פריט אספקה. כותרת קצרה- פיקה. מנהל מלאי סיטונאי לשעבר
DSOR קוד מקור התיקון של דיפו (DSOR) לפעילות תחזוקה מקושר מזהה את הפעילויות המאושרות לביצוע תחזוקה ברמת מחסן עבור השירותים.
User:
מנהל האווירונאוטיקה והחלל הלאומי מנהל האווירונאוטיקה והחלל הלאומי
MOE:
T1
Rule:
G920
PICA:
92
DSOR:
User:
מנהל האווירונאוטיקה והחלל הלאומי מנהל האווירונאוטיקה והחלל הלאומי
MOE:
T1
Rule:
G920
PICA:
92
DSOR:
User:
מחלקת הצבא מחלקת הצבא
MOE:
DA
Rule:
A918
PICA:
GX
DSOR:
User:
מחלקת הצבא מחלקת הצבא
MOE:
DA
Rule:
A918
PICA:
GX
DSOR:
User:
מחלקת חיל הים מחלקת חיל הים
MOE:
DN
Rule:
N9BN
PICA:
GX
DSOR:
User:
מחלקת חיל הים מחלקת חיל הים
MOE:
DN
Rule:
N9BN
PICA:
GX
DSOR:
User:
מחלקת חיל האוויר מחלקת חיל האוויר
MOE:
DF
Rule:
FXGX
PICA:
GX
DSOR:
User:
מחלקת חיל האוויר מחלקת חיל האוויר
MOE:
DF
Rule:
FXGX
PICA:
GX
DSOR:
User:
פורטוגל פורטוגל
MOE:
ZP
Rule:
ZP01
PICA:
ZP
DSOR:
User:
פורטוגל פורטוגל
MOE:
ZP
Rule:
ZP01
PICA:
ZP
DSOR:
User:
איטליה איטליה
MOE:
ZR
Rule:
ZR01
PICA:
ZR
DSOR:
User:
איטליה איטליה
MOE:
ZR
Rule:
ZR01
PICA:
ZR
DSOR:
User:
יוון יוון
MOE:
ZU
Rule:
ZU01
PICA:
ZU
DSOR:
User:
יוון יוון
MOE:
ZU
Rule:
ZU01
PICA:
ZU
DSOR:
User:
סוכנות התחזוקה והאספקה של נאט סוכנות התחזוקה והאספקה של נאט"ו
MOE:
ZX
Rule:
ZX01
PICA:
ZX
DSOR:
User:
סוכנות התחזוקה והאספקה של נאט סוכנות התחזוקה והאספקה של נאט"ו
MOE:
ZX
Rule:
ZX01
PICA:
ZX
DSOR:

ייבוא / ייצא

סיווג לוח ב'
מספר לוח זמנים ב'
NAIC האיגוד הארצי של נציבי הביטוח
End Use מערכת סיווג לסחורות המיוצאות ומיובאות מארה"ב בהתבסס על השימוש העיקרי ולא על המאפיינים הפיזיים של הסחורה. קודי שימוש קצה מוקצים על ידי הלשכה לניתוח כלכלי תחת משרד המסחר האמריקאי.
SITC מחלקת סחר בינלאומית סטנדרטית
USDA
HITECH
לוח זמנים ב':
8536200040
NAICS:
335313
שיעור סיום שימוש:
20005
SITC:
77252
USDA:
1
HITECH:
0

הגדרות קודים של לוח זמנים ב':

לוח זמנים ב' 8536200040

Automatic Circuit Breakers, For A Voltage Not Exceeding 1, 000 V, Nesoi

קוד סיום שימוש 20005

Electric Apparatus

מחלקת סחר בינלאומית סטנדרטית (SITC) 77252

Automatic Circuit Breakers For A Voltage Not Exceeding 1, 000 Volts

הובלה

מידע אוניברסלי / ארצי על מטענים וטיפול
NMFC
מחלקה
UFC
LTL
LCL
WCC
TCC
SHC
ADC
ACC
NMFC:
061300
NMF תיאור:
Circuit Breaker/switch Noi
UFC:
34410
LTL:
--
LCL:
--
WCC:
658
TCC:
Z
SHC:
9
ADC:
A
ACC:
H

הגדרות קודי הובלה:

סוג מטען (TCC) Z

אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.

מצרך מים (WCC) 658

.

סחורה אווירית (ACC) H

מכשירים/ציוד/אספקה לרדיו, תקשורת, חשמל, מעבדה וכו' (כולל חיל קשר).

אזכורי אוויר (ADC) A

המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.

טיפול מיוחד באוויר (SHC) 9

טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)

היסטוריית DLA / כמויות תחזית

Maritime שרשרת אספקה
10/16
3.00

ניהול

קודי ניהול לפי מחלקה

תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין 1,433.75 and 2,007.25 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.

מחלקת חיל הים

SOS: SMS
AAC: Z
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE:
MGMT CTL: 9B-----
USC: N
REC REP CODE DESC:

מחלקת חיל הים

SOS: SMS
AAC: Z
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE:
MGMT CTL: 9B-----
USC: N
REC REP CODE DESC:

סוכנות לוגיסטיקה ביטחונית

SOS: SMS
AAC: Z
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: N
MGMT CTL: -------
USC: I
REC REP CODE DESC:

סוכנות לוגיסטיקה ביטחונית

SOS: SMS
AAC: Z
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: N
MGMT CTL: -------
USC: I
REC REP CODE DESC:

מחלקת הצבא

SOS: SMS
AAC: Z
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: Z
MGMT CTL: Q2200X-
USC: A
REC REP CODE DESC: זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט.

מחלקת הצבא

SOS: SMS
AAC: Z
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: Z
MGMT CTL: Q2200X-
USC: A
REC REP CODE DESC: זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט.

מחלקת הצבא

SOS: SMS
AAC: Z
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: Z
MGMT CTL: Q2200X-
USC: A
REC REP CODE DESC: זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט.

מחלקת הצבא

SOS: SMS
AAC: Z
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: Z
MGMT CTL: Q2200X-
USC: A
REC REP CODE DESC: זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט.

מחלקת חיל האוויר

SOS: SMS
AAC: Z
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: N
MGMT CTL: SF9EH-N
USC: F
REC REP CODE DESC:

מחלקת חיל האוויר

SOS: SMS
AAC: Z
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: N
MGMT CTL: SF9EH-N
USC: F
REC REP CODE DESC:

יצרני

NSN זה רשום לקודי הכלוב הבאים.
השווה עכשיו»
צלול | התחבא