דגם או מק"ט: N214
אודות מוצר זה
2 פעימות בארה"ב, 0.4 עד 0.6 זמן עלייה בארה"ב, קצב חזרה של 410 PPS, 16 OHM IMPEDENCE, מתח טעינה של 11.5 KV; נתוני עזר, ספר הוראות Z-101, ARSR-1/D/E/F, VOL 5, PG 10-44; Z-101, ספר הוראות, ARSR-2, כרך 5, עמ' 10-51
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
קיבוץ של שני פריטים בדידים שונים או יותר, כגון נגדים, סלילים וקבלים, המחוברים חשמלית ומשמשים לעיצוב הקצה המוביל ו/או הנגרר של פולס. עבור פריטים שיוצרו בטכניקות מונוליטיות ו/או דקות של סרט דק, ראה microcircuit (כפי ששונה). ראו גם מנחת (כפי ששונה); מסנן (כפי שהשתנה); ושנאי (כפי ששונה).
Reception Apparatus, Nesoi
Stereo Equipment, Etc.
Radiobroadcast Receivers, Not Combined With Sound Recording Or Reproducing Apparatus Nor With A Clock, Etc., N.e.s.
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
26,288.84 and 33,799.93 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | G69 |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | G69 |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
N214 | 2 | ZZ | 5 | 13619 |
12M102 | 2 | 48 | 5 | 13058 |
C668-A2 | 2 | 48 | 5 | 25284 |
363-1997G1 | 2 | 48 | 5 | 3B150 |
S363-1997G1 | 2 | 48 | 5 | 3B150 |
363-1997G1 | 9 | 48 | 5 | 49956 |
S363-1997G1 | 9 | 48 | 5 | 49956 |
N214 | 9 | XX | X | 81831 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |