דגם או מק"ט: PKASR TL 100
אודות מוצר זה
משקל 20 אורך 22 רוחב 17 גובה 8
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
קבוצת פריטים שנועדו לספק שירותי בקרת תנועה אווירית באזורי טרמינל; להשתלב עם מערכות ניהול מרחב אווירי אזוריות אחרות כדי ליצור רשת שתספק ניהול של המרחב האווירי על פני אזור פעילות; ספק שירותי תעבורה אווירית זמניים בהתקנות בסיס קבועות במהלך זמן השבתה ממושך. ציוד זה מיועד להרכבה ברכב עם יכולות עצמאיות בתקופות של השבתת הרכב. עשוי לכלול הוראות לתקשורת דיגיטלית עמידה בפני שיבושים. עבור פריטים נייחים, ראה קבוצת בקרת תעבורה אווירית. לא כולל מערכת בקרת מסוף טקטית.
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
21,268.80 and 27,345.60 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | B16 |
AAC: | B |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | G21TMX- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | B16 |
AAC: | B |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | G21TMX- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | B16 |
AAC: | B |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | G21TMX- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | B16 |
AAC: | B |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | G21TMX- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
PKASR TL 100 | 2 | ZZ | 5 | 96238 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |