דגם או מק"ט: TH28/20-41-516CG
אודות מוצר זה
דרך גוף רכוב
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
מכשיר שתוכנן במיוחד לשימוש מתחת למים כדי להמיר אנרגיה חשמלית לאנרגיית קול מתחת למים ואנרגיית קול מתחת למים לאנרגיה חשמלית. לפריטים המיועדים להמיר אנרגיית קול מתחת למים לאנרגיה חשמלית בלבד, ראו הידרופון, סונאר. עבור פריטים המיועדים להמיר אנרגיה חשמלית לאנרגיית קול מתחת למים בלבד, ראה מקרן, סונאר.
Parts & Accessories For Direction Finding Compasses and Other Navigational Instruments and Appliances
Marine Engines, Parts
Parts and Accessories Of Navigational Instruments and Appliances
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
10,792.89 and 13,876.58 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | ZNC |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | R |
MGMT CTL: | A-09--- |
USC: | C |
REC REP CODE DESC: | פריט בר תיקון. תיקון, גינוי וסילוק שאינם מורשים מתחת לרמת מחסן (נקודת בקרת מלאי (ICP)). |
SOS: | ZNC |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | R |
MGMT CTL: | A-09--- |
USC: | C |
REC REP CODE DESC: | פריט זה נבדק והוחלט כי ניתן לשחזר את הפריט למצב שמיש ממצב שאינו ניתן לשירות ברמת המחסן. |
SOS: | ZNC |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | R |
MGMT CTL: | A-09--- |
USC: | C |
REC REP CODE DESC: | פריט בר תיקון. תיקון, גינוי וסילוק שאינם מורשים מתחת לרמת מחסן (נקודת בקרת מלאי (ICP)). |
SOS: | ZNC |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | R |
MGMT CTL: | A-09--- |
USC: | C |
REC REP CODE DESC: | פריט זה נבדק והוחלט כי ניתן לשחזר את הפריט למצב שמיש ממצב שאינו ניתן לשירות ברמת המחסן. |
SOS: | ZNC |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | R |
MGMT CTL: | A-09--- |
USC: | C |
REC REP CODE DESC: | פריט בר תיקון. תיקון, גינוי וסילוק שאינם מורשים מתחת לרמת מחסן (נקודת בקרת מלאי (ICP)). |
SOS: | ZNC |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | R |
MGMT CTL: | A-09--- |
USC: | C |
REC REP CODE DESC: | פריט זה נבדק והוחלט כי ניתן לשחזר את הפריט למצב שמיש ממצב שאינו ניתן לשירות ברמת המחסן. |
SOS: | ZNC |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | R |
MGMT CTL: | A-09--- |
USC: | C |
REC REP CODE DESC: | פריט בר תיקון. תיקון, גינוי וסילוק שאינם מורשים מתחת לרמת מחסן (נקודת בקרת מלאי (ICP)). |
SOS: | ZNC |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | R |
MGMT CTL: | A-09--- |
USC: | C |
REC REP CODE DESC: | פריט זה נבדק והוחלט כי ניתן לשחזר את הפריט למצב שמיש ממצב שאינו ניתן לשירות ברמת המחסן. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
TH28/20-41-516CG | 2 | ZZ | 4 | 0BUM4 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |