דגם או מק"ט: 622-8074-020
אודות מוצר זה
קולט אותות ניווט באמצעות אנטנה מלווייני NAVSTAR במהירות 1575.42 ו- 1227.6 MHZ; אותות אלה יעובדו כדי לקבוע את המיקום התלת-ממדי של המשתמש, מהירותו וזמנו; היחידה תבצע פונקציות ניווט ותתאם טרנספורמציות; מספק נתונים ומקבל קלט בקרה מהתקן בקרה ותצוגה חיצוני; מתח קלט יתקבל מסוללת 28VDC או מתאם מתח חיצוני לרכב; פריקה אלקטרוסטטית רגישה
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
מקלט המשמש לקליטת גל אלקטרומגנטי בתדר רדיו המועבר בחלל. ראה מקלט כפי שהשתנה.
כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.
שיטה 50 מיכל לשימוש חוזר.
שקית חסינת אדים, אטומה.
אין דרישה.
Radio Navigational Aid Apparatus Parts (except Radar)
Telecommunications Equipment
Parts Of Television Receivers, Radiobroadcast Receivers, Transmission Apparatus For Radio Telephony, Telegraphy, Broadcasting Or Television Etc.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
מכשירים/ציוד/אספקה לרדיו, תקשורת, חשמל, מעבדה וכו' (כולל חיל קשר).
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
30,526.66 and 39,248.57 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | N35 |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | Y |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 7GVN002 |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים. |
SOS: | N35 |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | Y |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 7GVN002 |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית. |
SOS: | N35 |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | Y |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 7GVN002 |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים. |
SOS: | N35 |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | Y |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 7GVN002 |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית. |
SOS: | FLZ |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | Y |
REC REP CODE: | T |
MGMT CTL: | SF8NS-N |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | FLZ |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | Y |
REC REP CODE: | T |
MGMT CTL: | SF8NS-N |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
622-8074-020 | 2 | MG | 2 | 13499 |
R-2401D/U | 2 | MG | 2 | 80058 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |