דגם או מק"ט: 208-4645509 ITEM 1
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
כלי קיבול או מבנה בעל מבנה יציב ובצורות שונות, שחלקו העליון עשוי להיות פתוח או סגור, המשמש לאחסון נוזלים בתפזורת כגון בנזין, שמן או מים. הטנק עשוי להיות מצויד אביזרי צינור. לא כולל מכלים המיוצרים לשימוש כחלק אינטגרלי ממערכת אחרת ומכלים המותקנים על נגרר או משאית המיועדים להובלת נוזלים. ראו גם מיכל (1), אחסון ומיכל אספפלט, אחסון מים חמים.
האריזה תתבצע כדי לעמוד בדרישות בדיקת הביצועים של astm-d4169, מחזור הפצה 18, רמת אבטחה 1.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.
פתוח לבדיקה או לשימוש בלבד.
מטרה כללית לא מחוממת.
אטמו או סתמו את כל הפתחים ושמרו בשיטה 10.
A-a-1898, דרגה ii, ריפוד תאית עמיד במים.
אין דרישה.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
3,346.00 and 4,182.50 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | NRP |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | M |
MGMT CTL: | 1HL1009 |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | פריטי מהירות ביקוש בינונית (חומרים מתכלים) |
SOS: | NRP |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | M |
MGMT CTL: | 1HL1009 |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | פריטי מהירות ביקוש בינונית (חומרים מתכלים) |
SOS: | NRP |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | M |
MGMT CTL: | 1HL1009 |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | פריטי מהירות ביקוש בינונית (חומרים מתכלים) |
SOS: | NRP |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | M |
MGMT CTL: | 1HL1009 |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | פריטי מהירות ביקוש בינונית (חומרים מתכלים) |
SOS: | NRP |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | NRP |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
208-4645509 ITEM 1 | 1 | HD | 4 | 80064 |
208-4645509 ITEM 1L1 | 2 | HD | 6 | 03950 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |