דגם או מק"ט: MIL-T-52983
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 4820-01-262-1348 | Valve Stem |
NSN 5305-01-262-5080 | Vent Screw |
NSN 5430-01-262-9475 | Pipe Vent Assembly |
NSN 5305-01-271-7588 | Bonnet Screw |
NSN 4720-01-276-1251 | Nonmetallic Hose Assembly |
כלי קיבול הבנוי מבד או מחומר ניילון ובצורות שונות. זה יכול או לא יכול להיות מרוהט עם כיסוי ו / או בד הקרקע. חבלים של סתיו וגיא מרוהטים בדרך כלל כדי לאפשר הרכבה של הפריט. הוא משמש לאחסון נוזלים בתפזורת, כגון בנזין, שמן או מים. טנק עשוי להיות מצויד אביזרי צינור. לא כולל טנקים המותקנים כחלק אינטגרלי ממערכת אחרת, נגרר או משאית רכובים על טנקים המיועדים להובלת נוזלים, ותוף, בד, מתקפל.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
חומרי בנייה: כולל צבע וחומרים נלווים, בניה טרומית, מוצרי עץ, חומרי מתכת והרכב ומוצריהם, חומרה מסחרית ופריטים שונים, מלט, אספלט, חומרי אחזקת מבנה..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
6,134.00 and 7,667.50 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | NRP |
AAC: | A |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | 3H--AH9 |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | NRP |
AAC: | A |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | 3H--AH9 |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | NRP |
AAC: | A |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | 3H--AH9 |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | NRP |
AAC: | A |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | 3H--AH9 |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | FLZ |
AAC: | J |
SLC: | V |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | U |
MGMT CTL: | AFYRN-N |
USC: | F |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | FLZ |
AAC: | J |
SLC: | V |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | U |
MGMT CTL: | AFYRN-N |
USC: | F |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | AKZ |
AAC: | Y |
SLC: | V |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | K21UBD- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | AKZ |
AAC: | Y |
SLC: | V |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | K21UBD- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | AKZ |
AAC: | Y |
SLC: | V |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | K21UBD- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | AKZ |
AAC: | Y |
SLC: | V |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | K21UBD- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
MIL-T-52983 | 1 | AJ | 4 | 81349 |
MIL-T-52983B | 1 | ZZ | E | 81349 |
5-14-1326 | 9 | AJ | 1 | 81337 |
F990110 | 2 | ZB | 4 | B5604 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |