דגם או מק"ט: TOC-50HZ
אודות מוצר זה
בלקבורן/תומאס ובטס CTL4-10 QTY 24, CTL4-14 QTY 24, CTL4-515 QTY 24, CTL4-38 QTY 24; BRK אלקטרוניקה 670MBX כמות 20; BURNDY/FCI GAR6426 כמות 15; CANTEX A52DA12 QTY 14, 5133820 QTY 7, 6141630 QTY 7, 5140110 QTY 7; קטלר פטיש DT464URK כמות 1; ERICO 613400 כמות 15; גרדנר בנדר MS-575 QTY 2, KOW520 QTY 1, KOH2540 QTY 1; מנורות אלקטריות, OSRAM/SYLVANIA, או פיליפס: -T8, סוג F32T8 כמות 110; GEWISS 85365080 QTY 20; גריינגר 583245 QTY 10, 6YH59 QTY 800; הארגר תאורה והארקה 362PS כמות 5; חוט וכבל יוסטון HW002 10101 QTY 150, HW002 00601 QTY 80, HW000 00201 QTY 150, HW000 00601 QTY 100, HW157 40104 QTY 200, HW002 00401; האבל HBL-1201I QTY 20, HBL-1203I QTY 10; תצורות בינלאומיות חתול. מס' 72220 כמות 20, חתול. מס' 72360 כמות 20, חתול. מס' 30260 כמות 20, חתול. מס' 72320 כמות 100, חתול. מס' 72365 ס"ח 80; לויטון 80701-I (שנהב) QTY 35; אידיאלי 30-452 כמות 800; ליתוניה דגם NO. DMW-232- -MVOLT-GEB101S כמות 55, NO. ELM 1254-H1212 כמות 5
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
5.75 and 8.05 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
TOC-50HZ | 2 | ZZ | 6 | 14153 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |