דגם או מק"ט: TOC-EBOM-1
אודות מוצר זה
ארלינגטון 375 QTY 10; 842 QTY 500; בלקבורן/תומאס ובטס CTL4-10 כמות 24; CTL4-14 כמות 24; CTL4-516 כמות 24; CTL4-38 כמות 24; ברנדי GAR6426 כמות 15; קנטקס 6141630 כמות 7; 5140110 כמות 7; CERRO NM-WG-12-2-250CN כמות 8500; NM-WG-12-3-250CN כמות 1000; NM-WG-10-2-250CN כמות 250; קטלר פטיש DT364URK כמות 1; ERICO 613400 כמות 15; GE F32T8/SP35/ECO כמות 110; GEWISS 85365080 QTY 20; מניית גרייבר PVC-3 כמות 14; 2-EMT כמות 10; GREENLEE 7706SB כמות 2; 738BB כמות 2; 742BB כמות 2; 739BB כמות 2; הגנת תאורה HARGER 362PS כמות 5; יוסטון חוט וכבלים HW002 00401; HW002-10101 כמות 300; HW002 00601 כמות 80; האבל HBL-1201I כמות 20; אידיאלי 30-452 כמות 800; IISCO TA-250 QTY 12; תצורות בינלאומיות 72320 כמות 100; לויטון 1203-2I; 80701-I QTY 35; ליתוניה DMW 2 32 MVOLT GEB10IS כמות 55; ELM1254 H1212 QTY 5; ליתוניה-הזמנה מותאמת אישית LQM-S-W-3-G-220V-240V-EL N, 50HZ כמות 3; NEWLEC NL8385/225 כמות 80; חוט שירות BST7S2 כמות 100; BST7S6 QTY 100; TCXH4/04G כמות 200
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
41,294.57 and 53,093.02 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200N- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200N- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200N- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200N- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
TOC-EBOM-1 | 2 | ZZ | 6 | 14153 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |