דגם או מק"ט: 256386
אודות מוצר זה
הסרת כל הקוצים והקצוות החדים
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 4730-00-189-4731 | Quick Disconnect Coupling Half |
NSN 5315-00-236-8357 | Cotter Pin |
NSN 5340-01-445-9354 | Manual Control Handle |
NSN 5340-01-445-9357 | Crank Handle |
NSN 5342-01-446-0902 | Hand Crank Arm |
NSN 5315-01-446-9177 | Headed Straight Pin |
NSN 5342-01-449-5475 | Control Rod |
NSN 5342-01-475-2802 | Control Rod |
NSN 2510-01-481-5034 | Vehicle Body Tailgate |
NSN 2510-01-481-5036 | Vehicula Rod Assembly Stabilizer |
NSN 2540-01-481-5039 | Vehicular Asse Rack |
NSN 4820-01-481-5040 | Boom Hoist Cylinder Hold Valve |
NSN 6150-01-481-6164 | E Special Purpose Cable Assembly |
NSN 6150-01-485-1183 | Electrical Power Cable Assembly |
NSN 4730-01-537-0107 | Pipe To Tube Straight Adapter |
NSN 2540-01-537-0199 | Vehicle Boarding Ladder |
NSN 2540-01-537-0204 | Vehicle Boarding Ladder |
NSN 5305-01-537-0742 | Machine Screw |
NSN 4730-01-537-3110 | Tube To Boss Straight Adapter |
NSN 4720-01-538-1422 | Metallic Hose Assembly |
NSN 4730-01-538-1493 | Flange Elbow |
NSN 4730-01-538-1645 | Flange To Pipe Straight Adapter |
NSN 4730-01-538-1710 | Boss Elbow |
NSN 5331-01-538-1716 | O-ring |
NSN 4730-01-538-1773 | Quick Disconnect Plug |
NSN 5360-01-538-1775 | Extension Helical Spring |
NSN 4730-01-538-1810 | Boss Elbow |
NSN 4730-01-538-1841 | Pipe To Boss Straight Adapter |
NSN 4720-01-538-1861 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 5306-01-538-1865 | Machine Bolt |
NSN 5340-01-538-1867 | Dust And Moisture Protective Cap |
NSN 4720-01-538-1873 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4720-01-538-1878 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4730-01-538-1883 | Flange To Hose Elbow |
NSN 4730-01-538-2030 | Pipe To Boss Straight Adapter |
פריט בצורת צינור בעל צורה היקפית עגולה או משושה בעל שני משטחי מיסב שטוחים בניצב לציר החור הממוקם במרכז. הוא נועד לשמור על מרחק קבוע מראש בין חלקים מורכבים. הפריט יכול להיות עם או בלי אוגנים מכל צורה היקפית. האורך הכולל חייב לעלות על 25 אחוזים מהקוטר או המרחק החיצוני על פני דירות היקפיות של הגוף. (כאשר האורך, הקוטר החיצוני ו/או המרחק על פני דירות היקפיות מתוכננים כסובלנות, הממד המרבי ישמש לקביעת תאימות). עבור פריטים בעלי צורה היקפית שאינה עגולה או משושה, ראה spacer, לוחית. לא כולל פריטים עם תכונות סיכה, ראה מיסב, שרוול ושיבוש, שרוול. ראו גם שיחים, מחודדים; ספייסר, טבעת; מכונת כביסה, שטוחה; ומכונת כביסה, (כפי ששונה).
האריזה תתבצע כדי לעמוד בדרישות בדיקת הביצועים של astm-d4169, מחזור הפצה 18, רמת אבטחה 1.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
שקית אטומה למים, אטומה.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
95.20 and 133.28 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
256386 | 2 | ZZ | 1 | 5X050 |
249414 | 9 | ZZ | 1 | 5X050 |
1632912 | 2 | ZZ | 5 | 5X050 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |