דגם או מק"ט: 2059244
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 3040-01-523-7167 | Flexible Shaft Assembly |
NSN 4820-01-523-7173 | Shuttle Valve |
NSN 3040-01-523-7201 | Hydraulic Accumulator |
NSN 2540-01-523-7576 | Vehicular Bumper |
NSN 4820-01-523-7579 | Valve Seat |
NSN 4820-01-523-7580 | Valve Seat |
NSN 2930-01-523-7581 | Engine Coolant Radiator |
NSN 3040-01-523-7582 | Body Hub |
NSN 3040-01-523-7583 | Line Actuating Cylinder Assembly |
NSN 3040-01-523-7587 | Line Actuating Cylinder Assembly |
NSN 3040-01-523-7589 | Line Actuating Cylinder Assembly |
NSN 3040-01-523-7590 | Line Actuating Cylinder Assembly |
NSN 3040-01-523-7591 | Line Actuating Cylinder Assembly |
NSN 3040-01-523-7593 | Line Actuating Cylinder Assembly |
NSN 3040-01-523-7594 | Line Actuating Cylinder Assembly |
NSN 2540-01-523-7606 | Reaction Cylinder Assembly |
NSN 2540-01-523-7608 | Reaction Cylinder Assembly |
NSN 2540-01-523-7609 | Reaction Cylinder Assembly |
NSN 4720-01-523-7618 | Nonmetallic Tubing Assembly |
NSN 4720-01-523-7620 | Nonmetallic Tubing Assembly |
NSN 4720-01-523-7621 | Nonmetallic Tubing Assembly |
NSN 4720-01-523-7623 | Nonmetallic Tubing Assembly |
NSN 4720-01-523-7627 | Nonmetallic Tubing Assembly |
NSN 4720-01-523-7630 | Nonmetallic Tubing Assembly |
NSN 4720-01-523-7632 | Nonmetallic Tubing Assembly |
NSN 4720-01-523-7649 | Nonmetallic Tubing |
NSN 4720-01-523-7652 | Nonmetallic Tubing |
NSN 2540-01-523-7654 | Vehicular Seat |
NSN 2530-01-523-7656 | Hand Brake Parts Kit |
NSN 2540-01-523-7658 | Air Circulating Ventilator |
NSN 2510-01-523-7660 | Vehicular Window |
NSN 2510-01-523-7662 | Vehicular Window |
NSN 2510-01-523-7663 | Vehicular Window |
NSN 2510-01-523-7664 | Vehicular Window |
NSN 2510-01-523-7667 | Vehicular Window |
פריט בעל גוף בצורת גליל בעל חוטים חיצוניים שאינם סדרת צינור או צינור. הוא מיועד להזדווג לרכיב מושחל מוכן מראש לצורך סתימת חור במהלך פעולת הציוד. ייתכן שיש לו ראש ו/או כונן פנימי והוא עשוי להכיל חור מדמם. ראו גם אטם תקע, מגן, אטם אבק ולחות ותקע מכסה, מגן, אבק ואטם לחות. לא כולל תקע, התאמת צינור, מושחל.
האריזה תתבצע כדי לעמוד בדרישות בדיקת הביצועים של astm-d4169, מחזור הפצה 18, רמת אבטחה 1.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
שקית אטומה למים, אטומה.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
חומרי בנייה: כולל צבע וחומרים נלווים, בניה טרומית, מוצרי עץ, חומרי מתכת והרכב ומוצריהם, חומרה מסחרית ופריטים שונים, מלט, אספלט, חומרי אחזקת מבנה..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
12.85 and 17.99 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | H |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 15B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | H |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 15B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | H |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 15B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | H |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 15B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | H |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | H |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
2059244 | 2 | ZZ | 5 | 11083 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |