דגם או מק"ט: 338135-000
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
פריט מתכת או פלסטיק שטוח בצורות היקפיות שונות בעל חתך מוצק (לא למינציה). הוא נועד לשמור על מרחק קבוע מראש בין שני משטחים. עבור פריטים עגולים ללא חור בעל חתך מלבני מוצק השתמש בדיסק, מוצק, רגיל. עבור פריטים עגולים או משושים עם חור אחד בלבד במיקום מרכזי ועם אורך (עובי) העולה על 25 אחוזים מהקוטר החיצוני או המרחק על פני דירות היקפיות, ראו ספייסר, שרוול. העובי בין שני משטחי המסבים המקבילים חייב להיות 0.006 אינץ' (0.152 מ"מ) או יותר עבור פריטים שגודלם קטן מ- 1/4 אינץ' (6.35 מ"מ) לרוחב הקוטר ההיקפי, או הממד החיצוני הכולל הקטן ביותר, או חייב להיות 0.016 אינץ' (0.406 מ"מ) או יותר עבור פריטים בגודל 1/4 אינץ' (6.35 מ"מ) ומעלה לאורך הקוטר ההיקפי או הממד החיצוני הכולל הקטן ביותר. לפריטים שעוביים נמוך מאלה שצוינו לעיל, ראו shim. עבור פריטים עם חור אחד במיקום מרכזי התואם את הקריטריונים המימדיים לעיל השתמש מכונת כביסה, שטוח או מרווח, טבעת לפי הצורך. כאשר עובי ו/או קוטר חיצוני או הממד החיצוני הכולל הקטן ביותר מוגדר כסובלנות/ממד, הממד המרבי ישמש לקביעת תאימות. לא כולל אטם; מבודד (כפי ששונה) ומשטח הרכבה, רכיב חשמלי-אלקטרוני.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
4.70 and 6.58 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | SF9SX-N |
USC: | F |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | SF9SX-N |
USC: | F |
REC REP CODE DESC: |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
338135-000 | 2 | KZ | A | 81413 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |