5360-00-824-9705

קפיץ סלילי פיתול שלח דף זה בדוא"ל

דגם או מק"ט: 9980481

תמחור וזמינות

שלח טופס זה לקבלת התמחור והזמינות הנוכחיים של NSN זה.
מספר חלק:
כמות:
כתובת דוא"ל:
טלפון:
הפניה:
חברה:
שם:

איננו משתפים או מוכרים את המידע שלך לאף אחד.
פרטיות | תנאי

All major credit cards accepted as well as gov. p-cards

pdf NSN 5360-00-824-9705 גליון נתונים

MRC:
קוטר פנימי
קוטר פנימי:
MRC:
רוחב פתיחת וו
רוחב פתיחת וו:
MRC:
סגנון סיום
סגנון סיום:
MRC:
אורך חופשי קפיץ
אורך חופשי קפיץ:
MRC:
כמות סליל
כמות סליל:
MRC:
כיוון סליל העפר
כיוון סליל העפר:
MRC:
קפיץ ללא קוטר חיצוני
קפיץ ללא קוטר חיצוני:
MRC:
רדיוס וו
רדיוס וו:
MRC:
סיום קשר זוויתי
סיום קשר זוויתי:
MRC:
אורך סיום מהעיקול הראשון לכיפוף השני או הסיום
אורך סיום מהעיקול הראשון לכיפוף השני או הסיום:
0.040 אינץ' נומינלי כולל
MRC:
אורך סיום מכיפוף שני לכיפוף שלישי או סיום
אורך סיום מכיפוף שני לכיפוף שלישי או סיום:
MRC:
טיפול פני השטח
טיפול פני השטח:
MRC:
מעצב סגנון
מעצב סגנון:
MRC:
--
NIIN:
008249705
MRC:
--
מספר מניית נאט"ו:
5360-00-824-9705
MRC:
--
חיי מדף:
N/A
MRC:
--
יחידת מידה:
--
MRC:
--
פירוז:
No
FIIG:
--
FIIG:
A02900
MRC:
--
INC:
04228
MRC:
--
IMM:
AX KZ
Certified products icon

כל המוצרים מאושרים

מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.

Quality inspections icon

איכות | ISO 9001:2015 + AS9120B

אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.

Quality Commitment »

Shipping icon

משלוח

משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.

מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.

הגדרה פורמלית

הגדרת הנפקה ממשלתית של NSN 5360-00-824-9705

קפיץ סליל פתוח או סגור המורכב מסליל סלילי אחד או יותר, פצע מצורות וסוגי חומר שונים וגימור בקצוות, שנועד להפעיל לחץ בכיוון מסתובב סביב ציר הסליל. לא כולל קפיצים המיועדים להפעלה תרמית (קפיצים שבהם כוחות הפיתול מנוטרלים על ידי שינויים בטמפרטורה) וקפיץ, חיזוק, צינור.

משתמשי קצה משרד החינוך: ארגון גדול

שם
MOE Code קוד ישות ארגונית ראשית (MOE)
MOE Rule קוד בן ארבעה תפקידים המשקף אחריות ניהולית בתוך השירותים הצבאיים המשתתפים, סוכנויות אזרחיות, נאט"ו ומדינות זרות אחרות.
PICA קוד המציין את פעילות בקרת האספקה העיקרית האחראית לקביעת יעדי מלאי, שליטה ביעדי מלאי ושמירה על אחריות פריט אספקה. כותרת קצרה- פיקה. מנהל מלאי סיטונאי לשעבר
DSOR קוד מקור התיקון של דיפו (DSOR) לפעילות תחזוקה מקושר מזהה את הפעילויות המאושרות לביצוע תחזוקה ברמת מחסן עבור השירותים.
User:
ספרד ספרד
MOE:
YB
Rule:
YB01
PICA:
YB
DSOR:
User:
ספרד ספרד
MOE:
YB
Rule:
YB01
PICA:
YB
DSOR:
User:
רפובליקת קוריאה רפובליקת קוריאה
MOE:
ZH
Rule:
ZH01
PICA:
ZH
DSOR:
User:
רפובליקת קוריאה רפובליקת קוריאה
MOE:
ZH
Rule:
ZH01
PICA:
ZH
DSOR:
User:
איטליה איטליה
MOE:
ZR
Rule:
ZR01
PICA:
ZR
DSOR:
User:
איטליה איטליה
MOE:
ZR
Rule:
ZR01
PICA:
ZR
DSOR:
User:
טורקיה טורקיה
MOE:
ZW
Rule:
ZW01
PICA:
ZW
DSOR:
User:
טורקיה טורקיה
MOE:
ZW
Rule:
ZW01
PICA:
ZW
DSOR:

הובלה

מידע אוניברסלי / ארצי על מטענים וטיפול
NMFC
מחלקה
UFC
LTL
LCL
WCC
TCC
SHC
ADC
ACC
NMFC:
177970
NMF תיאור:
Springs Noi Stl O/t Wire
UFC:
87420
LTL:
--
LCL:
--
WCC:
579
TCC:
Z
SHC:
9
ADC:
A
ACC:
V

הגדרות קודי הובלה:

סוג מטען (TCC) Z

אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.

מצרך מים (WCC) 579

.

סחורה אווירית (ACC) V

נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..

אזכורי אוויר (ADC) A

המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.

טיפול מיוחד באוויר (SHC) 9

טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)

יצרני

NSN זה רשום לקודי הכלוב הבאים.
השווה עכשיו»
צלול | התחבא