5360-00-753-6717

קפיץ סלילי דחיסה שלח דף זה בדוא"ל

דגם או מק"ט: 7536717

תמחור וזמינות

שלח טופס זה לקבלת התמחור והזמינות הנוכחיים של NSN זה.
מספר חלק:
כמות:
כתובת דוא"ל:
טלפון:
הפניה:
חברה:
שם:

איננו משתפים או מוכרים את המידע שלך לאף אחד.
פרטיות | תנאי

All major credit cards accepted as well as gov. p-cards

pdf NSN 5360-00-753-6717 גליון נתונים

MRC:
סגנון סיום
סגנון סיום:
סוף אביב, בריבוע וקרקע בשני הקצוות
MRC:
קוטר שעמום
קוטר שעמום:
MRC:
אורך חופשי קפיץ
אורך חופשי קפיץ:
MRC:
קוטר מוט מותאם
קוטר מוט מותאם:
MRC:
כמות סליל
כמות סליל:
MRC:
קפיץ אורך אחיד
קפיץ אורך אחיד:
MRC:
כיוון סליל העפר
כיוון סליל העפר:
MRC:
מסמך מהותי וסיווג
מסמך מהותי וסיווג:
QQ-S-624-CANCELED FED מפרט את כל התגובות החומריות בסך הכל
MRC:
טיפול פני השטח
טיפול פני השטח:
MRC:
מעצב סגנון
מעצב סגנון:
MRC:
נתוני מפרט/STD לא סופיים
נתוני מפרט/STD לא סופיים:
MRC:
--
NIIN:
007536717
MRC:
--
מספר מניית נאט"ו:
5360-00-753-6717
MRC:
--
חיי מדף:
N/A
MRC:
--
יחידת מידה:
--
MRC:
--
פירוז:
No
FIIG:
--
FIIG:
A02900
MRC:
--
INC:
04226
MRC:
--
IMM:
AX KZ
Certified products icon

כל המוצרים מאושרים

מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.

Quality inspections icon

איכות | ISO 9001:2015 + AS9120B

אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.

Quality Commitment »

Shipping icon

משלוח

משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.

מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.

הגדרה פורמלית

הגדרת הנפקה ממשלתית של NSN 5360-00-753-6717

קפיץ מפותל פתוח, פצע בצורות שונות ומצורות וסוגים שונים של חומרים וגימור בקצוות, שנועד לספק עמידות לכוחות דחיסה. לא כולל קפיצים המיועדים להפעלה תרמית (קפיצים שבהם כוחות הפיתול מתוכננים להיות מנוטרלים על ידי שינויים בטמפרטורה) וקפיץ, חיזוק, צינור.

משתמשי קצה משרד החינוך: ארגון גדול

שם
MOE Code קוד ישות ארגונית ראשית (MOE)
MOE Rule קוד בן ארבעה תפקידים המשקף אחריות ניהולית בתוך השירותים הצבאיים המשתתפים, סוכנויות אזרחיות, נאט"ו ומדינות זרות אחרות.
PICA קוד המציין את פעילות בקרת האספקה העיקרית האחראית לקביעת יעדי מלאי, שליטה ביעדי מלאי ושמירה על אחריות פריט אספקה. כותרת קצרה- פיקה. מנהל מלאי סיטונאי לשעבר
DSOR קוד מקור התיקון של דיפו (DSOR) לפעילות תחזוקה מקושר מזהה את הפעילויות המאושרות לביצוע תחזוקה ברמת מחסן עבור השירותים.
User:
ספרד ספרד
MOE:
YB
Rule:
YB01
PICA:
YB
DSOR:
User:
ספרד ספרד
MOE:
YB
Rule:
YB01
PICA:
YB
DSOR:
User:
רפובליקת קוריאה רפובליקת קוריאה
MOE:
ZH
Rule:
ZH01
PICA:
ZH
DSOR:
User:
רפובליקת קוריאה רפובליקת קוריאה
MOE:
ZH
Rule:
ZH01
PICA:
ZH
DSOR:
User:
יוון יוון
MOE:
ZU
Rule:
ZU01
PICA:
ZU
DSOR:
User:
יוון יוון
MOE:
ZU
Rule:
ZU01
PICA:
ZU
DSOR:
User:
טורקיה טורקיה
MOE:
ZW
Rule:
ZW01
PICA:
ZW
DSOR:
User:
טורקיה טורקיה
MOE:
ZW
Rule:
ZW01
PICA:
ZW
DSOR:

הובלה

מידע אוניברסלי / ארצי על מטענים וטיפול
NMFC
מחלקה
UFC
LTL
LCL
WCC
TCC
SHC
ADC
ACC
NMFC:
177970
NMF תיאור:
Springs Noi Stl O/t Wire
UFC:
87420
LTL:
--
LCL:
--
WCC:
579
TCC:
Z
SHC:
9
ADC:
A
ACC:
V

הגדרות קודי הובלה:

סוג מטען (TCC) Z

אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.

מצרך מים (WCC) 579

.

סחורה אווירית (ACC) V

נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..

אזכורי אוויר (ADC) A

המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.

טיפול מיוחד באוויר (SHC) 9

טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)

יצרני

NSN זה רשום לקודי הכלוב הבאים.
השווה עכשיו»
צלול | התחבא