5360-00-316-6794

קפיץ סלילי דחיסה שלח דף זה בדוא"ל

דגם או מק"ט: LC026B12MW

זמינות מלאי  תרשים קוד תנאי

מוצר זה זמין בכמויות ובתנאים הבאים.

  • NE: 255
  • NS: 13

הערה: זמינות פריט זה עודכנה לאחרונה 04/17/2023 וייתכן שהשתנה מאז. בקש הצעת מחיר למחירים וזמינות עדכניים.

תמחור וזמינות

שלח טופס זה לקבלת התמחור והזמינות הנוכחיים של NSN זה.
מספר חלק:
כמות:
כתובת דוא"ל:
טלפון:
הפניה:
חברה:
שם:

איננו משתפים או מוכרים את המידע שלך לאף אחד.
פרטיות | תנאי

All major credit cards accepted as well as gov. p-cards

pdf NSN 5360-00-316-6794 גליון נתונים

MRC:
קוטר פנימי
קוטר פנימי:
MRC:
סגנון סיום
סגנון סיום:
סוף אביב, בריבוע וקרקע בשני הקצוות
MRC:
קוטר שעמום
קוטר שעמום:
MRC:
אורך חופשי קפיץ
אורך חופשי קפיץ:
MRC:
קפיץ אורך אחיד
קפיץ אורך אחיד:
MRC:
כיוון סליל העפר
כיוון סליל העפר:
MRC:
קצב סטיית קפיץ
קצב סטיית קפיץ:
12.250 פאונד לאינץ' נומינלי
MRC:
קפיץ ללא קוטר חיצוני
קפיץ ללא קוטר חיצוני:
MRC:
חומר
חומר:
MRC:
מסמך מהותי וסיווג
מסמך מהותי וסיווג:
MRC:
טיפול פני השטח
טיפול פני השטח:
MRC:
מסמך טיפול פני השטח וסיווגו
מסמך טיפול פני השטח וסיווגו:
MRC:
מעצב סגנון
מעצב סגנון:
MRC:
--
NIIN:
003166794
MRC:
--
מספר מניית נאט"ו:
5360-00-316-6794
MRC:
--
חיי מדף:
N/A
MRC:
--
יחידת מידה:
EA
MRC:
--
פירוז:
No
FIIG:
--
FIIG:
A02900
MRC:
--
INC:
04226
MRC:
--
IMM:
AX KZ
Certified products icon

כל המוצרים מאושרים

מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.

Quality inspections icon

איכות | ISO 9001:2015 + AS9120B

אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.

Quality Commitment »

Shipping icon

משלוח

משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.

מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.

הגדרה פורמלית

הגדרת הנפקה ממשלתית של NSN 5360-00-316-6794

קפיץ מפותל פתוח, פצע בצורות שונות ומצורות וסוגים שונים של חומרים וגימור בקצוות, שנועד לספק עמידות לכוחות דחיסה. לא כולל קפיצים המיועדים להפעלה תרמית (קפיצים שבהם כוחות הפיתול מתוכננים להיות מנוטרלים על ידי שינויים בטמפרטורה) וקפיץ, חיזוק, צינור.

משתמשי קצה משרד החינוך: ארגון גדול

שם
MOE Code קוד ישות ארגונית ראשית (MOE)
MOE Rule קוד בן ארבעה תפקידים המשקף אחריות ניהולית בתוך השירותים הצבאיים המשתתפים, סוכנויות אזרחיות, נאט"ו ומדינות זרות אחרות.
PICA קוד המציין את פעילות בקרת האספקה העיקרית האחראית לקביעת יעדי מלאי, שליטה ביעדי מלאי ושמירה על אחריות פריט אספקה. כותרת קצרה- פיקה. מנהל מלאי סיטונאי לשעבר
DSOR קוד מקור התיקון של דיפו (DSOR) לפעילות תחזוקה מקושר מזהה את הפעילויות המאושרות לביצוע תחזוקה ברמת מחסן עבור השירותים.
User:
ברזיל ברזיל
MOE:
YA
Rule:
YA01
PICA:
YA
DSOR:
User:
ברזיל ברזיל
MOE:
YA
Rule:
YA01
PICA:
YA
DSOR:
User:
אוסטרליה אוסטרליה
MOE:
ZA
Rule:
ZA01
PICA:
ZA
DSOR:
User:
אוסטרליה אוסטרליה
MOE:
ZA
Rule:
ZA01
PICA:
ZA
DSOR:
User:
רפובליקת קוריאה רפובליקת קוריאה
MOE:
ZH
Rule:
ZH01
PICA:
ZH
DSOR:
User:
רפובליקת קוריאה רפובליקת קוריאה
MOE:
ZH
Rule:
ZH01
PICA:
ZH
DSOR:
User:
פורטוגל פורטוגל
MOE:
ZP
Rule:
ZP01
PICA:
ZP
DSOR:
User:
פורטוגל פורטוגל
MOE:
ZP
Rule:
ZP01
PICA:
ZP
DSOR:
User:
טורקיה טורקיה
MOE:
ZW
Rule:
ZW01
PICA:
ZW
DSOR:
User:
טורקיה טורקיה
MOE:
ZW
Rule:
ZW01
PICA:
ZW
DSOR:

ניהול

קודי ניהול לפי מחלקה

תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין 6.00 and 8.40 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.

מחלקת חיל הים

SOS: S9I
AAC: V
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE:
MGMT CTL: 9Z-----
USC: N
REC REP CODE DESC:

מחלקת חיל הים

SOS: S9I
AAC: V
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE:
MGMT CTL: 9Z-----
USC: N
REC REP CODE DESC:

יצרני

NSN זה רשום לקודי הכלוב הבאים.
השווה עכשיו»
צלול | התחבא