דגם או מק"ט: 3907861
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 4720-00-235-4131 | Nonmetallic Hose |
NSN 2815-01-254-5358 | Diesel Engine Block Assembly |
NSN 2815-01-271-3763 | Engine Poppet V Rocker Arm Shaft |
NSN 4310-01-271-3807 | Compressor Crankshaft |
NSN 4310-01-271-3808 | Compressor Cylinder Head |
NSN 3040-01-271-3820 | Remote Control Lever |
NSN 3040-01-271-3821 | Remote Control Lever |
NSN 2815-01-271-5074 | Rocker Lever Shaft Support |
NSN 5342-01-271-5088 | Engine Accessory Bracket |
NSN 5342-01-271-5089 | Engine Accessory Bracket |
NSN 2815-01-271-5096 | Engine Crankshaft |
NSN 2815-01-271-5098 | Engine Poppet Valve Rocker Arm |
NSN 2930-01-271-5102 | Fluid Cooler Core Assembly |
NSN 4310-01-271-5103 | Compressor Piston |
NSN 4720-01-271-6950 | Nonmetallic Hose |
NSN 2815-01-271-7076 | Engine Vibration Dampener |
NSN 4820-01-271-7079 | Valve Body |
NSN 5342-01-271-7081 | Engine Accessory Bracket |
NSN 2530-01-271-7084 | Brake Adjusting Screw Assembly |
NSN 2990-01-271-7086 | Flywheel Housing Adapter |
NSN 2520-01-271-7152 | Vehicular Clutch Disk |
NSN 3040-01-271-7165 | Shaft Retaining Plate |
NSN 4720-01-271-7995 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4720-01-271-8000 | Nonmetallic Hose |
NSN 2815-01-271-9792 | Piston Ring Set |
NSN 2990-01-271-9816 | Belt-chain Tens Adjusting Device |
NSN 5342-01-271-9818 | Engine Accessory Bracket |
NSN 2815-01-271-9822 | Cylinder Sleeve And Piston Assem |
NSN 2910-01-271-9826 | Fuel Injection No Cooling Sleeve |
NSN 2530-01-272-0542 | Driving-nondriving Wheel Spindle |
NSN 2530-01-272-2911 | Steering Pump Reservoir |
NSN 2815-01-272-3954 | Engine Poppet Valve Rocker Cover |
NSN 2815-01-272-5538 | Engine Valve Seat Insert |
NSN 2815-01-272-5539 | Engine Valve Seat Insert |
NSN 2815-01-272-6714 | Oil Pan |
תושבת שתוכננה במיוחד לצורך הרכבה ותמיכה באביזרים שונים. לא כולל זרועות מכווננות.
האריזה תתבצע כדי לעמוד בדרישות בדיקת הביצועים של astm-d4169, מחזור הפצה 18, רמת אבטחה 1.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.
אין סימון מיוחד.
ציפוי משמר בלבד (עם עטיפה חסינת שומן, לפי הצורך).
אין דרישה.
Mil-prf-81322, גריז, מטוסים, מטרה כללית.
Internal Combustion Engine Ignition Equipment, Nesoi
Engines and Engine Parts (carburetors, Pistons, Rings, and Valves)
Outs, Etc. Ignition Internal Combustion Engines; Generators and Cut Ignition Or Compression Electrical Ignition Or Starting Equipment Used For Spark
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
10/15 | 12/16 |
---|---|
6.00 | 6.00 |
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
88.25 and 123.55 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | H |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | H |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | H |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | SF9SX-N |
USC: | F |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | H |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | SF9SX-N |
USC: | F |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | H |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | H |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | H |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | H |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
3907861 | 2 | AX | E | 15434 |
2DR496 | 2 | AX | 6 | 45152 |
3907861 | 2 | ZA | 6 | ZC672 |
2DR496 | 2 | ZZ | 5 | 75Q65 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |