דגם או מק"ט: 1919520
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 2910-00-004-8422 | Fuel Injector Nozzle Spray Tip |
NSN 2530-00-019-2544 | Steering Gear Box |
NSN 3040-00-034-1687 | Mechanical Drive Housing |
NSN 4820-00-034-1691 | Valve Seat |
NSN 2530-00-034-1735 | Steering Wheel |
NSN 2520-00-045-3543 | Control Linkage Assembly |
NSN 2590-00-045-3780 | Control Lever Shaft |
NSN 3040-00-045-3814 | Linear Actuating Cylinder |
NSN 2815-00-050-9496 | Air Inlet Housing Cover |
NSN 2815-00-074-1929 | Rocker Arm Cover Clamp And Screw |
NSN 2815-00-074-1932 | Flywheel Scuff Plate |
NSN 5340-00-087-8944 | Access Cover |
NSN 4820-00-089-2034 | Valve Disk |
NSN 3040-00-089-6450 | Straight Shaft |
NSN 3040-00-089-6455 | Counterbalance Weight |
NSN 3040-00-089-7777 | Shouldered Shaft |
NSN 2815-00-103-2176 | Oil Cooler Housing |
NSN 5340-00-121-3070 | Access Cover |
NSN 2520-00-125-2991 | Left Hand Adjuster |
NSN 2520-00-155-3013 | Vehicular Clutch Disk |
NSN 2520-00-164-5407 | Block |
NSN 2540-00-198-7452 | Control Pedal |
NSN 2530-00-226-1289 | Bead Seat Band |
NSN 2990-00-228-6968 | Air Inlet Housing |
NSN 2930-00-228-6969 | Engine Water Outlet |
NSN 4730-00-236-6281 | Flange To Pipe Elbow |
NSN 2530-00-243-9916 | Linear Actuating Cyli Piston Rod |
NSN 5340-00-247-0024 | Access Cover |
NSN 4320-00-247-0045 | Plate Adapter |
NSN 4320-00-261-8168 | Pump-motor Hydraulic Cover |
NSN 2520-00-283-9105 | Vehicular Clutch Disk |
NSN 4320-00-287-6502 | Converter Pump |
NSN 2930-00-314-3566 | Cap And Spacer Assembly |
NSN 2510-00-314-3585 | Engine Mount Bracket |
NSN 2815-00-317-1682 | Governor Speed Retainer |
האריזה תתבצע באמצעות קופסאות דיקט מחודדות, מסוג חו"ל, התואמות ל-astm-d6251, סוג iii, class 2, או קופסאות עץ ממוסמרות התואמות ל-astm-d6880, class 2, heavy duty .
האריזה תתבצע באמצעות קופסאות שיוצרו בהתאם ל-astm-d5118, עמידות בפני פגעי מזג האוויר.
פריטים או חבילות הטעונים אריזה לקבלה על ידי המוביל ייארזו במכולות משלוח מסוג חיצוני באופן שיבטיח הובלה בטוחה בשיעור הנמוך ביותר עד לנקודת המסירה ויעמודו, לכל הפחות, בדרישות הכללים והתקנות הבאים, לפי החלים על אמצעי ההובלה בהם יש להשתמש: (א) תקנות דואר, (ב) תקנות משרד התחבורה, (ג) תקנות אוויר אזרחי, (ד) כללי סיווג מטענים אחידים, (ה) כללי סיווג מטענים מנועיים לאומיים, (ו) כללי איגוד נהגי המשאיות האמריקאי, (ז) כללי מובילים רלוונטיים אחרים, (ח) תקנות אוויריות צבאיות לחומרים מסוכנים. איחוד משלוחים. כל האריזות החיצוניות של 1.5 רגל מעוקב או פחות שאין להן ממד יחיד (אורך, רוחב, גובה) העולות על 40 אינץ' (וכאשר המספר הכולל של מכולות כאלה בכל משלוח בודד עולה על 25), יאוחדו, תוך שימוש במשטחים שטוחים, משטחי קופסה או מכולות כאמצעי האיחוד. סחורות מסוכנות יוכנו למשלוח בהתאם לתקנות משרד התחבורה הרלוונטי (dot) ולתקנות הבינלאומיות החלות בעת המשלוח. משלוח בדואר חבילות חייב לעמוד בתקנות הדואר.
כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.
אין סימון מיוחד.
מטרה כללית לא מחוממת.
ציפוי משמר בלבד (עם עטיפה חסינת שומן, לפי הצורך).
אין דרישה.
Mil-prf-16173, כיתה 4, מניעת קורוזיה, חיתוך ממס, יישום קר, שקוף, לא דביק.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
2.60 and 3.64 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
1919520 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
1919520 | 2 | AX | 5 | 61928 |
7376366 | 2 | AX | 1 | 19207 |
2L8549 | 2 | AX | 5 | 11083 |
7375759 | 9 | AX | 5 | 19207 |
1919520 | 9 | AX | 5 | 23862 |
1919520 | 9 | AX | 5 | 72582 |
914571 | 9 | AX | 5 | 58275 |
1919520 | 9 | AX | 1 | 16764 |
215G7 | 9 | AX | 5 | 56442 |
KC8089 | 9 | AX | 5 | 56442 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |