דגם או מק"ט: 1KP174
אודות מוצר זה
הערות: 1. הסר קצוות חדים, 2. צבע מכוניות לכל פלסן SPC 05-03-08 או אישור על ידי מעיל עליון פלסן - CARC-GREEN 383, 3.כמות לרכב -4 יחידות, 4.משקל: 0.693 ק"ג, חומר SAE1010-1020
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 2930-01-178-0657 | Filler Opening Cap |
NSN 5925-01-394-9510 | Circuit Breaker |
NSN 5930-01-433-1606 | Proximity Switch |
NSN 6220-01-471-7058 | Headlight |
NSN 2520-01-472-9143 | Front Differential |
NSN 2520-01-472-9149 | Rear Differential |
NSN 2540-01-472-9622 | Fron Shock Absorber |
NSN 2530-01-472-9842 | Miter Steering Gear |
NSN 5340-01-473-0252 | General Purpose Resilient Mount |
NSN 5340-01-473-0592 | General Purpose Resilient Mount |
NSN 5340-01-473-0593 | General Purpose Resilient Mount |
NSN 2520-01-473-0594 | Transmission Control Assembly |
NSN 2930-01-473-0597 | Axial Fan Impeller |
NSN 6680-01-473-0600 | Liquid Quantity Indicator |
NSN 5925-01-473-0632 | Circuit Breaker |
NSN 5925-01-473-0633 | Circuit Breaker |
NSN 5925-01-473-0634 | Circuit Breaker |
NSN 5925-01-473-0635 | Circuit Breaker |
NSN 5925-01-473-0646 | Circuit Breaker |
NSN 4730-01-473-0649 | Quick Disconnect Coupling Half |
NSN 4730-01-473-0650 | Quick Disconnect Coupling Half |
NSN 2920-01-473-0652 | Mtvr Alternator |
NSN 5925-01-474-3576 | Circuit Breaker |
NSN 2520-01-474-5703 | Drive Differential |
NSN 2815-01-474-5704 | With Container W/150 Amp Engine |
NSN 2520-01-474-5705 | Transfer Case With Container |
NSN 2520-01-474-5707 | Constant Ve Drive Shaft Assembly |
NSN 2530-01-474-5709 | Brake Shoe |
NSN 4910-01-474-5710 | Minor Overhaul Kit |
NSN 2520-01-474-5771 | Transmission With Container |
NSN 2530-01-474-5772 | Brake Shoe |
NSN 2990-01-474-5787 | 24v Starter |
NSN 5330-01-474-5790 | Plain Encased Seal |
NSN 5945-01-474-5983 | Thermal Flasher |
NSN 6625-01-474-5998 | Interface Test Set |
פריט רכס, בדרך כלל מחומר שטוח, נוצר לזווית דיהדרלית (בדרך כלל זווית ישרה) הניתנת לחיזוק; הוא נועד למקם, ליישר או לתמוך בפריט(ים) ביחס לאחר. לא כולל סוגר מסולסל (כפי שהשתנה); סוגר (1), הרכבה; וסוגריים, מדף.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
הגנה פיזית.
אין דרישה.
אין דרישה.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
05/17 |
---|
40.00 |
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
378.60 and 530.04 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | LA9 |
AAC: | H |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 1559--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | LA9 |
AAC: | H |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 1559--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | LA9 |
AAC: | H |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 1559--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | LA9 |
AAC: | H |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 1559--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | LA9 |
AAC: | H |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9O----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | LA9 |
AAC: | H |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9O----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | LA9 |
AAC: | H |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | LA9 |
AAC: | H |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
1KP174 | 2 | ZZ | 5 | 45152 |
0259060935-00 | 2 | ZZ | 5 | 535V1 |
0259060935-00 | 9 | ZZ | 5 | 6W728 |
1KP174 | 2 | ZZ | 5 | 75Q65 |
1KP174 | 9 | ZZ | 5 | 45152 |
0259060935-00 | 2 | ZZ | 5 | 535V1 |
0259060935-00 | 9 | ZZ | 5 | 6W728 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |