דגם או מק"ט: 11675129
אודות מוצר זה
מט"ל פלדה דלת פחמן, HR, PO או CR, איכות מסחרית או מזג 3 עד 5, קצה TY אופציונלי לכל QQ-S-6; טיפול לפי TT-C-490, TY 1 או TY 3; סרט יבש ראשוני THK 0.75 מיל מינימום, לכל TT-P-636; אמייל, ירוק יער, סרט יבש THK 1.80 מיל מינימום לכל MIL-E-52835 או MIL-E-52798; 6.250 אינץ' O/A LG; 1,000 ב- O/A W; 0.125 אינץ' PORM 0.015 אינץ '. THK; מסתיים בזווית של 1.120 אינץ'. PORM 1.870 אינץ' 2 מקום W .50 DEG R 4 מקום; W 2 חורים, 0.286 אינץ' מקסימום, 5.251 אינץ' מקסימום C עד C; 1 חור 2.900 אינץ' מקסימום C עד C מחורים בקצוות לאורך LG, חורים 0.500 אינץ '. C TOC ALONG W
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 2805-00-177-7880 | Oil Level Indicator Guide |
NSN 5930-00-453-9362 | Sensitive Switch |
NSN 5340-00-485-7366 | Access Cover |
NSN 2530-00-679-6479 | Vehicular Wheel Hub |
NSN 2530-00-679-7930 | Detent Plate |
NSN 2930-00-709-1842 | Engine Cooling System Pump |
NSN 4820-00-777-8504 | Directional Control Linear Valve |
NSN 3040-00-784-1746 | Shouldered Shaft |
NSN 3040-00-796-2635 | Rotating Shaft Eye Bracket |
NSN 5995-00-857-2758 | Branched Wiring Harness |
NSN 2510-00-860-7355 | Vehicular Fender |
NSN 6110-00-872-5984 | Motor Starter |
NSN 2920-00-872-5985 | Electrical Starter Engine Drive |
NSN 2520-00-900-7962 | Transmission And Co |
NSN 2540-00-912-3135 | Vehicle Winterization Kit |
NSN 2540-00-912-3136 | Vehicle Winterization Kit |
NSN 5120-00-987-5056 | Spring Inserter And Remover |
NSN 5210-00-987-5057 | Gap Setting Gage |
NSN 3465-00-987-5060 | Hold-down Fixture |
NSN 4940-00-991-3141 | Actuator Pilot Pin |
NSN 5120-00-991-3154 | Solid Center Punch |
NSN 5120-01-004-3040 | Remover |
NSN 2590-01-016-4655 | Missile Transporter Boom Support |
NSN 5340-01-016-4656 | Mounting Bracket |
NSN 6160-01-030-6682 | Battery Rack |
NSN 2590-01-042-4001 | Transmission Switch Assembly |
NSN 2590-01-082-2626 | Hoist Support Boom |
NSN 2805-01-124-5058 | Flywhe Housing Assy |
NSN 5340-01-126-3537 | Angle Bracket |
NSN 3020-01-140-2403 | Groove Pulley |
NSN 5340-01-150-1041 | Access Cover |
NSN 3040-01-257-1635 | Shaft Retaining Plate |
NSN 3040-01-257-3768 | Rigid Connecting Link |
NSN 5975-01-262-9535 | Electrical-electronic Eq Chassis |
NSN 5340-01-276-2114 | Access Cover |
סוגר בצורות שונות (למעט זווית), המיועד לחיבור למשטח תומך לצורך ספציפי של מיקום, יישור ו/או תמיכה בפריט אחר. לא כולל סוגר מסולסל (כפי שהשתנה); סוגריים, זווית; וסוגריים, זווית כפולה. ראו גם סוגר (1), מחבר חשמלי; סוגר, מטף כיבוי; סוגריים, סולנואידים; סוגר, מסלול, דלת הזזה; וריטיינר (כפי ששונה).
האריזה תתבצע באמצעות קופסאות דיקט מחודדות, מסוג חו"ל, התואמות ל-astm-d6251, סוג iii, class 2, או קופסאות עץ ממוסמרות התואמות ל-astm-d6880, class 2, heavy duty .
האריזה תתבצע באמצעות קופסאות שיוצרו בהתאם ל-astm-d5118, עמידות בפני פגעי מזג האוויר.
פריטים או חבילות הטעונים אריזה לקבלה על ידי המוביל ייארזו במכולות משלוח מסוג חיצוני באופן שיבטיח הובלה בטוחה בשיעור הנמוך ביותר עד לנקודת המסירה ויעמודו, לכל הפחות, בדרישות הכללים והתקנות הבאים, לפי החלים על אמצעי ההובלה בהם יש להשתמש: (א) תקנות דואר, (ב) תקנות משרד התחבורה, (ג) תקנות אוויר אזרחי, (ד) כללי סיווג מטענים אחידים, (ה) כללי סיווג מטענים מנועיים לאומיים, (ו) כללי איגוד נהגי המשאיות האמריקאי, (ז) כללי מובילים רלוונטיים אחרים, (ח) תקנות אוויריות צבאיות לחומרים מסוכנים. איחוד משלוחים. כל האריזות החיצוניות של 1.5 רגל מעוקב או פחות שאין להן ממד יחיד (אורך, רוחב, גובה) העולות על 40 אינץ' (וכאשר המספר הכולל של מכולות כאלה בכל משלוח בודד עולה על 25), יאוחדו, תוך שימוש במשטחים שטוחים, משטחי קופסה או מכולות כאמצעי האיחוד. סחורות מסוכנות יוכנו למשלוח בהתאם לתקנות משרד התחבורה הרלוונטי (dot) ולתקנות הבינלאומיות החלות בעת המשלוח. משלוח בדואר חבילות חייב לעמוד בתקנות הדואר.
כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.
אין סימון מיוחד.
מטרה כללית לא מחוממת.
ראה j.4.1.B.
אין דרישה.
אין דרישה.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
291.70 and 408.38 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | AKZ |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | AKZ |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | AKZ |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | K22DEX- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | AKZ |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | K22DEX- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | AKZ |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | K22DEX- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | AKZ |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | K22DEX- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
11675129 | 2 | AZ | 1 | 19207 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |