דגם או מק"ט: B415I202
אודות מוצר זה
Not casehardened
מושב קפיצי דחיסה סלילי NSN 5340-00-649-9447. Distance piece
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
פריט עגול, בדרך כלל בעל אוגן שטוח או מחורץ, בוס(ים) ו / או counterbore שנועד להתאים לסוף הקפיץ. הוא משמש למיקום הקפיץ, אך אינו עוטף את הקפיץ או מרסן תנועה לרוחב. ניתן להשתמש בו בשילוב עם קפיץ דחיסה סלילי תומך. לא כולל מכונת כביסה (1), (כפי ששונה); מושב, שקע כדור ומחזיק, קפיץ. ראו גם רוטור, שסתום פופט מנוע.
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
B415I202 | 9 | AX | 5 | 14351 |
884814 | 2 | ZZ | 5 | 89749 |
884814 | 9 | AX | 5 | 12603 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |