דגם או מק"ט: 5576819
אודות מוצר זה
גלגל C/O, PN 5576817; HUB, PN 5174941; פילר, PN 5019657; שרוול, PN 5007964; STEM,PN 5007967
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
פריט בקוטר עיקרי של 3 אינץ' או יותר (76.2 מ"מ) למעט פריטים בעלי מבנה מחודד או מסכם, שעשוי להיות מתחת ל-3 אינץ' (76.2 מ"מ) המיועד לאחיזה ביד כדי להעביר תנועה סיבובית למכשירים אחרים דרך ציר מרכזי, המיוצר בצורה של גוף מוצק עם חישורים מדומים או משטח שקוע בין השפה לרכזת, או שהוא עשוי להיות בנוי בצורה של מסגרת בעלת רכזת מרכזית המחוברת לשפה על ידי החישורים. ייתכן שיהיו לו סימוני ייחוס בצורת נקודות, חצים, קו שיער וכו', כדי לציין את המיקום היחסי ו/או כיוון הסיבוב של הפריט(ים) שבהם הוא משמש. הוא עשוי לכלול גם מכשיר מחגר אינטגרלי. לפריטים דומים בקוטר מרבי של פחות מ-3 אינץ' (76.2 מ"מ), ראו ידית. עבור פריטים המכוילים ביחידות או בסידרה של חלוקות המציינות מיקום יחסי של התקנים משויכים, ראה חיוג (כפי שהשתנה). לא כולל הגה.
Oil Seals, Other Than Those Of Chapter 40, Machinery Parts Not Containing Electrical Features
Industrial Machines, Other
Machinery Parts, Not Containing Electrical Connectors, Insulators, Coils, Contacts Or Other Electrical Features, N.e.s.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נשק/נשק (כל הסוגים כולל חלקי רכיבים אינרטיים). כאשר "2" מצוין במיקום הראשון, יש לקבוע את קוד הטיפול המיוחד מטבלה 85, חלק 1..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
990.00 and 1,386.00 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | B14 |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 1556--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | B14 |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 1556--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | B14 |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 1556--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | B14 |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 1556--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
5576819 | 2 | XX | X | 19204 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |