5340-00-360-7924

מושב קפיצי דחיסה סלילי שלח דף זה בדוא"ל

דגם או מק"ט: 637044

תמחור וזמינות

שלח טופס זה לקבלת התמחור והזמינות הנוכחיים של NSN זה.
מספר חלק:
כמות:
כתובת דוא"ל:
טלפון:
הפניה:
חברה:
שם:

איננו משתפים או מוכרים את המידע שלך לאף אחד.
פרטיות | תנאי

All major credit cards accepted as well as gov. p-cards

אודות מוצר זה
Not casehardened

pdf NSN 5340-00-360-7924 גליון נתונים

MRC:
זווית שאמפר בדג
זווית שאמפר בדג:
MRC:
גובה כולל
גובה כולל:
MRC:
קוטר הצעד הראשון
קוטר הצעד הראשון:
0.8500 אינץ' מינימום ו- 0.8550 אינץ' לכל היותר
MRC:
אורך הצעד הראשון
אורך הצעד הראשון:
MRC:
קוטר השלב השני
קוטר השלב השני:
MRC:
קוטר שעמום
קוטר שעמום:
0.6090 אינץ' לפחות ו- 0.6120 אינץ' לכל היותר
MRC:
סוג עיצוב
סוג עיצוב:
MRC:
קוטר קצה
קוטר קצה:
MRC:
בור טייפר בדג
בור טייפר בדג:
MRC:
מרחק מקצה לצעד ראשון
מרחק מקצה לצעד ראשון:
MRC:
חומר
חומר:
פלדה, SAE 1112
MRC:
חומר
חומר:
MRC:
מסמך מהותי וסיווג
מסמך מהותי וסיווג:
MRC:
מעצב סגנון
מעצב סגנון:
MRC:
נתוני יישום FSC
נתוני יישום FSC:
מנוע, בנזין, לא מטוסים
MRC:
--
NIIN:
003607924
MRC:
--
מספר מניית נאט"ו:
5340-00-360-7924
MRC:
--
חיי מדף:
N/A
MRC:
--
יחידת מידה:
1 EA
MRC:
--
פירוז:
No
FIIG:
--
FIIG:
T319-E
MRC:
--
INC:
24328
MRC:
--
IMM:
KZ
Certified products icon

כל המוצרים מאושרים

מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.

Quality inspections icon

איכות | ISO 9001:2015 + AS9120B

אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.

Quality Commitment »

Shipping icon

משלוח

משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.

מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.

הגדרה פורמלית

הגדרת הנפקה ממשלתית של NSN 5340-00-360-7924

פריט עגול, בדרך כלל בעל אוגן שטוח או מחורץ, בוס(ים) ו / או counterbore שנועד להתאים לסוף הקפיץ. הוא משמש למיקום הקפיץ, אך אינו עוטף את הקפיץ או מרסן תנועה לרוחב. ניתן להשתמש בו בשילוב עם קפיץ דחיסה סלילי תומך. לא כולל מכונת כביסה (1), (כפי ששונה); מושב, שקע כדור ומחזיק, קפיץ. ראו גם רוטור, שסתום פופט מנוע.

משתמשי קצה משרד החינוך: ארגון גדול

שם
MOE Code קוד ישות ארגונית ראשית (MOE)
MOE Rule קוד בן ארבעה תפקידים המשקף אחריות ניהולית בתוך השירותים הצבאיים המשתתפים, סוכנויות אזרחיות, נאט"ו ומדינות זרות אחרות.
PICA קוד המציין את פעילות בקרת האספקה העיקרית האחראית לקביעת יעדי מלאי, שליטה ביעדי מלאי ושמירה על אחריות פריט אספקה. כותרת קצרה- פיקה. מנהל מלאי סיטונאי לשעבר
DSOR קוד מקור התיקון של דיפו (DSOR) לפעילות תחזוקה מקושר מזהה את הפעילויות המאושרות לביצוע תחזוקה ברמת מחסן עבור השירותים.
User:
אוסטריה אוסטריה
MOE:
WB
Rule:
WB01
PICA:
WB
DSOR:
User:
אוסטריה אוסטריה
MOE:
WB
Rule:
WB01
PICA:
WB
DSOR:
User:
ספרד ספרד
MOE:
YB
Rule:
YB01
PICA:
YB
DSOR:
User:
ספרד ספרד
MOE:
YB
Rule:
YB01
PICA:
YB
DSOR:
User:
צרפת צרפת
MOE:
ZF
Rule:
ZF01
PICA:
ZF
DSOR:
User:
צרפת צרפת
MOE:
ZF
Rule:
ZF01
PICA:
ZF
DSOR:
User:
יוון יוון
MOE:
ZU
Rule:
ZU01
PICA:
ZU
DSOR:
User:
יוון יוון
MOE:
ZU
Rule:
ZU01
PICA:
ZU
DSOR:
User:
טורקיה טורקיה
MOE:
ZW
Rule:
ZW01
PICA:
ZW
DSOR:
User:
טורקיה טורקיה
MOE:
ZW
Rule:
ZW01
PICA:
ZW
DSOR:

ניהול

קודי ניהול לפי מחלקה

תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין 0.25 and 0.35 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.

מחלקת חיל הים

SOS: S9C
AAC: V
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE:
MGMT CTL: 9C--00-
USC: N
REC REP CODE DESC:

מחלקת חיל הים

SOS: S9C
AAC: V
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE:
MGMT CTL: 9C--00-
USC: N
REC REP CODE DESC:

יצרני

NSN זה רשום לקודי הכלוב הבאים.
השווה עכשיו»
צלול | התחבא