דגם או מק"ט: 7267838
אודות מוצר זה
החומר הוא לפי ASTM A322 או A331,8620,94B17,4620; טיפול פני השטח ISPER MIL-P-16232, סוג Z או M, מחלקה 1; טיפול בחום: CARBURIZE ב 1575-1600 DEG. F., מ 0.008 ל 0.010 אינץ '. עומק, מרווה שמן, מזג 30 דקות. בכ. 350 מעלות. F. לקשיות רוקוול 15N, 89 דקות; 0.950 אינץ' LG.; 0.324 אינץ' W.; 0.311 אינץ' גבוה; קוטר חור הוא 0.080 אינץ '.
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
מנוף קשיח המופעל ידנית, המיועד לאבטח פריט או מכשיר אחר במקומו, וכאשר הוא מופעל, משחרר את הפריט כדי לאפשר התאמה, הסרה או הפעלה. יש לו חור יחיד, והוא רכיב של מנגנון טעון קפיץ, מנגנון לחץ פקה, או פין המופעל על ידי ידית פקה.
Parts Of Locks, Base Metal
Finished Metal Shapes
Padlocks and Locks (key, Combination Etc.), Clasps and Frames With Clasps and Locks, Of Base Metal; Keys For The Foregoing Articles, Of Base Metal
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נשק/נשק (כל הסוגים כולל חלקי רכיבים אינרטיים). כאשר "2" מצוין במיקום הראשון, יש לקבוע את קוד הטיפול המיוחד מטבלה 85, חלק 1..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
128.05 and 179.27 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | B14 |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | J |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9H----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | B14 |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | J |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9H----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | B14 |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | J |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 1-56B-- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | B14 |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | J |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 1-56B-- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | B14 |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | J |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 1-56B-- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | B14 |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | J |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 1-56B-- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | B14 |
AAC: | P |
SLC: | 0 |
CIIC: | N |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | M22HYX- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | B14 |
AAC: | P |
SLC: | 0 |
CIIC: | N |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | M22HYX- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | B14 |
AAC: | P |
SLC: | 0 |
CIIC: | N |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | M22HYX- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | B14 |
AAC: | P |
SLC: | 0 |
CIIC: | N |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | M22HYX- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
7267838 | 2 | BF | 1 | 19204 |
1005003453826 | 9 | YP | 9 | A00AM |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |