דגם או מק"ט: AT186161
אודות מוצר זה
הרכבת שרשרת מסלול NHA
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 9390-01-582-7232 | Protection Bellows |
NSN 4730-01-582-7241 | Tube To Hose Straight Adapter |
NSN 5360-01-582-7246 | Compression Helical Spring |
NSN 4730-01-583-0748 | Hose Clamp |
NSN 4730-01-583-0752 | Threaded Tube Fitting Plug |
NSN 4820-01-583-0775 | Valve Cap |
NSN 5306-01-583-0779 | Internal Wrenching Bolt |
NSN 5360-01-583-0782 | Compression Helical Spring |
NSN 4730-01-583-0785 | Pipe Plug |
NSN 5306-01-583-0789 | Internal Wrenching Bolt |
NSN 5310-01-583-0791 | Flat Washer |
NSN 5340-01-583-0794 | Retaining Band |
NSN 4820-01-583-0796 | Valve Cap |
NSN 5360-01-583-0799 | Compression Helical Spring |
NSN 2540-01-583-0838 | Vehicular Foot Rest |
NSN 5365-01-583-0840 | Externally Threaded Ring |
NSN 5305-01-583-0843 | Hexagon Head Cap Screw |
NSN 5305-01-583-0893 | Hexagon Head Cap Screw |
NSN 5306-01-583-0896 | Internal Wrenching Bolt |
NSN 5305-01-583-0898 | Hexagon Head Cap Screw |
NSN 4320-01-583-0900 | Pump Rotor |
NSN 5340-01-583-0905 | Helical Compression Spr Retainer |
NSN 5365-01-583-0906 | Externally Threaded Ring |
NSN 4730-01-583-0911 | Pipe To Hose Elbow |
NSN 5325-01-583-0915 | Retaining Ring |
NSN 5331-01-583-0920 | O-ring |
NSN 5365-01-583-0925 | Machine Thread Plug |
NSN 5360-01-583-0930 | Compression Helical Spring |
NSN 5315-01-583-0933 | Headed Shoulder Pin |
NSN 5306-01-583-0936 | Machine Bolt |
NSN 5305-01-583-0939 | Hexagon Head Cap Screw |
NSN 5365-01-583-0945 | Plate Spacer |
NSN 5315-01-583-0951 | Hollow Pin |
NSN 3120-01-583-0957 | Sleeve Bearing |
NSN 4710-01-583-0960 | Metal Tube Assembly |
פריט המיוצר מחומר אל-מתכתי המיועד לשימוש כאשר אין תנועה יחסית בין חלקים מחוברים. פריטים עם חתך מוצק חייבים להיות חתיכה אחת שקצותיה עשויים להיות מאובטחים יחד כדי ליצור צורה מסוימת. זה יכול להיווצר לצורה ספציפית עם או בלי מפרקים. זה יכול להיות פריט ישר באורך מסוים עם חתכים או מפרקים בקצה. ייתכן שיש לו חתך מוצק או צינורי. למעט פינות יצוקות, חתכי קצה ומתקני הרכבה כגון חורי הרכבה, חריצים, כפתורי התאמה ללחיצה וכדומה, הפריט חייב להיות בחתך עגול רציף אחד. זה עשוי להיות חיזוק בד, חוט או מתכת. לפריטים ישרים עם חתכים מרובעים וללא חורי הרכבה, חריצים או כפתורי התאמה בלחיצה, ראו חתך גומי עגול וצינורות, לא מתכתי. לא כולל אטם ואריזה, מוכן.
האריזה תתבצע כדי לעמוד בדרישות בדיקת הביצועים של astm-d4169, מחזור הפצה 18, רמת אבטחה 1.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.
אין סימון מיוחד.
שקית אטומה למים, אטומה.
אין דרישה.
אין דרישה.
Gaskets, Washers & Other Seals
Other Industrial Supplies
Articles Of Plastics, N.e.s.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
16.55 and 23.17 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 12B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 12B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 12B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 12B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
AT186161 | 2 | ZZ | E | 3PSD7 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |