דגם או מק"ט: 260-6823
אודות מוצר זה
כולל שסתומים ואטמים
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 2590-01-565-0353 | Vehic Cable And Conduit Assembly |
NSN 5305-01-565-0991 | Socket Head Cap Screw |
NSN 5315-01-565-1736 | Spring Pin |
NSN 5331-01-567-5696 | O-ring |
NSN 5330-01-567-7660 | Mecha Seal Replacement Parts Kit |
NSN 3020-01-573-1702 | Spur Gear |
NSN 5360-01-573-4032 | Compression Helical Spring |
NSN 4730-01-573-4048 | Air Hose Connector |
NSN 4720-01-575-3952 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 2815-01-575-4306 | Diesel Engine Cylinder Head |
NSN 5365-01-575-4313 | Machine Thread Plug |
NSN 5340-01-575-4339 | Dust And Moisture Protective Cap |
NSN 2815-01-575-5193 | Engine Valve Seat Insert |
NSN 2815-01-575-5196 | Engine Valve Seat Insert |
NSN 2815-01-575-5209 | Engine Valve Seat Insert |
NSN 2815-01-575-5262 | Engine Valve Seat Insert |
NSN 2815-01-575-5267 | Piston Ring |
NSN 5306-01-575-5309 | Machine Bolt |
NSN 2910-01-575-7783 | Sediment Bowl |
NSN 5330-01-575-8211 | Plain Encased Seal |
NSN 5305-01-575-8247 | Machine Screw |
NSN 4730-01-576-1940 | Pipe To Tube Straight Adapter |
NSN 4730-01-576-1945 | Straight Tubing Connector |
NSN 4730-01-576-1957 | Pipe To Tube Tee |
NSN 2815-01-576-3488 | Diesel Engine Cylinder Head |
NSN 2930-01-576-3491 | Engine Cooling System Pump |
NSN 3120-01-576-4843 | Sleeve Bearing |
NSN 5331-01-576-5353 | O-ring |
NSN 5331-01-576-5371 | O-ring |
NSN 2930-01-576-5438 | Engine Coolant Pump Housing |
NSN 4730-01-576-7520 | Pipe Swivel Joint |
NSN 4720-01-576-7898 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 3120-01-577-4286 | Sleeve Bearing |
NSN 4130-01-577-4485 | Compressor Manifold |
NSN 5305-01-577-4564 | Machine Screw |
שני גדלים או יותר ו/או סוגים של אטמים ארוזים או מקובצים להנפקה כיחידה להחלפה מלאה. ראו גם מבחר אטמים.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
חומרי בנייה: כולל צבע וחומרים נלווים, בניה טרומית, מוצרי עץ, חומרי מתכת והרכב ומוצריהם, חומרה מסחרית ופריטים שונים, מלט, אספלט, חומרי אחזקת מבנה..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
976.60 and 1,367.24 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 1-B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 1-B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 1-B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 1-B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
260-6823 | 2 | ZZ | 3 | 11083 |
25KP510 | 2 | ZZ | 5 | 45152 |
25KP510 | 2 | ZZ | 5 | 75Q65 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |